חן אמסלם מתפללת מעומק הלב: "בבקשה אלוהים"

חן אמסלם חגגה יום הולדת, סיכמה בהתרגשות, והתפללה: "בבקשה אלוהים שמור לי על הקיים, על המדינה, על החיילים ועל החטופים שישובו הביתה במהרה אמן בעזרת השם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/24 10:09 יא בשבט התשפד

חן אמסלם מתפללת מעומק הלב: "בבקשה אלוהים"
חן אמסלם, צילום: מאיר כהן

השחקנית והדוגמנית חן אמסלם חגגה יום הולדת מרגש במיוחד, וסיכמה בהתרגשות: "שלושים ושלוש שנים של הודיה ואמונה וזיכרונות וכישלונות ולב שבור, וגם דמעות וחלומות ואהבות וילדים ומשפחה, וחרדות וחרדות ופרפרים והתרגשות וצחוקים בקולי קולות ותהילים וגם תפילות, מזל, ניסים ונפלאות".

אמסלם לא שכחה להודות לקדוש ברוך הוא וכתבה: "מאחלת לי ולמשפחתי היקרה בריאות הנפש והגוף, שמחה, אושר ונחת. תודה לאל על הכל". השחקנית המשיכה והתייחסה בכאב למצב, והוסיפה תפילה אישית: "בבקשה אלוהים שמור לי על הקיים, על המדינה, על החיילים ועל החטופים שישובו הביתה במהרה אמן בעזרת השם".

"אנחנו במלחמה קשה ועדיין מחכים לאור בקצה המנהרה"

כזכור, הדוגמנית משחקת בזמן האחרון אישה דתייה בסדרה "בני מצווה". היא שיתפה כי קשה לה לדבר על הסדרה באמצע המלחמה: "היה לי קשה להבין מה קשור עכשיו כתבה על סדרה, אנחנו במלחמה קשה ועדיין מחכים לאור בקצה המנהרה", והוסיפה: "זוהר אמרה שזה חשוב והילדים צמאים לתוכן חדש שירענן להם את המוח ויעשה להם קצת טוב על הלב, שיפחדו ממכשפות ולא ממחבלים".