ירון אברהם לגלג: "בלי דברי הכפשה הם לא מצליחים להירדם"

העיתונאי והמגיש של חדשות 12 לא החמיץ הזדמנות לעקוץ את ערוץ 14, כאשר אחד מהפאנליסטים בתוכנית הפטריוטים דיבר על אחדות העם. "השמש מעולם לא הייתה קופחת יותר והחמאה שכחה עד כמה היא נמסה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/23 11:54 א בכסלו התשפד

ירון אברהם לגלג: "בלי דברי הכפשה הם לא מצליחים להירדם"
ירון אברהם, צילום: ללא

גם בשבוע השישי של המלחמה, התקוטטות בין יהודים היא דבר שבשגרה. מגיש חדשות 12, העיתונאי ירון אברהם, הגיב לדבריו של הפאנליסט בערוץ 14, איתמר פליישמן, שדיבר על אחדות בעם. "פגשתי מאז תחילת המלחמה מאות לוחמים, אפילו אחד מהם לא אמר לי את המילים - ביבי, גנץ, תקשורת, זה לא מעניין אותם. הם עסוקים בלנצח את המלחמה הזאת. בחיים שלהם הם מצווים עלינו רק דבר אחד - להיות יחד", כך אמר.

אברהם שיתף את הקטע מהתוכנית בחשבון הטוויטר שלו, והוסיף כמה מילים עוקצניות: "'להיות ביחד', אמרו בערוץ שבלי כמה דברי הכפשה בדקה לא מצליחים להירדם בלילה. האירוניה התאבדה, השמש מעולם לא הייתה קופחת יותר והחמאה שכחה עד כמה היא נמסה".

מאז פרצה המלחמה הצליח ינון מגל למצב את "הפטריוטים" במקום השני בטבלת נתוני הרייטינג באופן קבוע, כאשר נתוני התוכנית עמדו על למעלה מ-9% רייטינג. אולם, בתחילת השבוע התוכנית כבר נדחקה למקום השלישי, עניין שהצליחה להתגבר עליו אתמול כאשר חזרה למקום השני אחרי הסטנדאפ של קשת 12 שכיכב במקום הראשון.