נועה קירל שרה לצד דגל ישראל: מיליוני שקלים הותרמו במשדר מיוחד

אתמול נערך משדר ההתרמה של תאגיד השידור הישראלי כאן בשיתוף מיזם "לב אחד" שהחל בכאן גימל וכאן תרבות והסתיים במשדר בכאן 11 עם מיטב אמני ישראל והתזמורת הפילהרמונית

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/23 17:24 ט בחשון התשפד

נועה קירל שרה לצד דגל ישראל: מיליוני שקלים הותרמו במשדר מיוחד
משדר התרמה מיוחד של כאן 11, צילום: רפי דלויה

יום השידורים המיוחד "אנחנו כאן", נפתח בשעה 10:00 בכאן גימל ובדיגיטל של כאן, בהנחיית דודו ארז, גלעד כהנא, רבקה מיכאלי, נלי תגר, מאיה אלקולומברה, טל ארגמן, גואל פינטו ומיכל אסולין, ובהשתתפות עשרות אומנים וזמרים, שהתארחו ניגנו ושרו באולפן בשידור חי, בהם: אבי אברומי, איזי, אליאב זהר, אליעד, דקלה, התקווה 6, ואלרי חמאתי, זהבה בן, עברי לידר, עטרה אוריה, שמעון בוסקילה ורבים נוספים.

המשדר בכאן 11 נפתח בביצוע של גלי עטרי לשיר "אין לי ארץ אחרת", והמהלכו ביצעו את שיריהם, יחד עם נגני התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוח המנהל המוסיקלי להב שני, אמנים רבים בהם: עדן בן זקן, ענבל ביבי, תמיר גרינברג, יובל דיין, אמיר דדון, התקווה 6, עדן חסון, ואלרי חמאתי, נינט טייב, מירי מסיקה, דני סנדרסון, נועה קירל, שולי רנד, שלומי שבת ורבים נוספים. כל האמנים השתתפו בהתנדבות.

אגם רודברג וגורי אלפי

אגם רודברג וגורי אלפי צילום: רפי דלויה

המשדר הסתיים בשירת התקווה עם עשרות על הבמה בהובלה של אמיר דדון, כשסרטים צהובים על ידיהם בקריאה להשבת החטופים. תמונות החטופים הוצבו על הכסאות באולם בהיכל התרבות.