הזמרת הבינלאומית מביעה תמיכה בישראל: מתפללת בשבילכם

הזמרת הבינלאומית מדונה פרסמה פוסט הסברה על מלחמת "חרבות ברזל" וצידדה באופן חד משמעי באזרחי מדינת ישראל הנתונים תחת מתקפה: "מה שקורה בישראל הוא הרסני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/23 16:56 כג בתשרי התשפד

הזמרת הבינלאומית מביעה תמיכה בישראל: מתפללת בשבילכם
מדונה, צילום: shutterstock

מדינת ישראל נמצאת כעת באחת המלחמות הקשות שידעה, שקיבלה את השם "חרבות ברזל". בכל רחבי העולם נחשפו למראות המזעזעים ולתיעודים של ילדים נלקחים בשבי או מתחבאים בבתיהם באימה, ולא יכלו להישאר אדישים. יש מי שמיהרו לצאת להגנת מדינת ישראל ולהביע תמיכה, ביניהם גם הזמרת הבינלאומית מדונה, שפרסמה סרטון הסברה למדינת ישראל.

מדונה: "מה שקורה בישראל הוא הרסני"

"מה שקורה בישראל הוא הרסני", כתבה הזמרת, "לראות את כל המשפחות האלה ובמיוחד ילדים נרדפים, מותקפים ונרצחים ברחובות זה קורע לב. תאר לעצמכם אם זה היה קורה לכם? זה בלתי נתפס. אף פעם לא פותרים קונפליקטים באלימות. אנחנו חיים בעולם מושחת בשנאה". מדונה בחרה צד ולא הסתירה: "ליבי עם ישראל. עם המשפחות והבתים שנהרסו. הילדים שאבדו. לקורבנות חפים מפשע שנהרגו. לכל מי שסובל או יסבול".

"אני מתפלל בשבילכם", הזמרת המשיכה וכתבה, "אני מודעת לכך שזו העבודה של חמאס ויש הרבה חפים מפשע בפלסטין שלא תומכים בארגון הטרור הזה, ההתקפה הטראגית הזו רק תגרום יותר סבל לכולם. תנו לכולנו להתפלל. בשביל ישראל".