"בלב כבד": ההודעה של עמית סגל במהלך השבת

בעיצומו של מבצע "חרבות ברזל", העיתונאי הסרוג של חדשות 12 פרסם הודעה בחשבון הטלגרם שלו ובה הודיע כי יפרסם לאורך השבת עדכונים שוטפים מהמתרחש בארץ: "אחרי התייעצות ובלב כבד"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/10/23 19:41 כב בתשרי התשפד

"בלב כבד": ההודעה של עמית סגל במהלך השבת
עמית סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לפנות בוקר פרצה מלחמה במדינת ישראל, עם חדירתם של עשרות מחבלים במספר רב של מוקדים ברחבי הארץ, זו שקיבלה מאוחר יותר את השם "חרבות ברזל". מאז דווח באופן רשמי על כמאה הרוגים ואלף פצועים כתוצאה מהמתקפה. גם שומרי השבת נחשפו למלחמה במהלך החג, אלו שגויסו ואלו ששמעו מהשכנים, וביניהם כמובן הכתב הפוליטי של חדשות 12 - עמית סגל. סגל, שמקפיד על עדכונים שוטפים בחשבון הטלגרם שלו, פרסם הודעה במהלך השבת.

עמית סגל: "אחרי התייעצות ובלב כבד אני אעדכן פה מעכשיו על המתרחש"

"אחרי התייעצות ובלב כבד אני אעדכן פה מעכשיו על המתרחש", כתב סגל, עיתונאי שומר שבת שנאלץ לחרוג ממנהגו, והדגיש כי יפרסם הודעות מצילות חיים. בהמשך כתב פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו העביר את האחריות לאזרחים. "אבל אשמים אנחנו", כתב, "שכילינו את כוחות המדינה בויכוחים על הוילה ושכחנו את חיות הטרף שבג'ונגל סביבנו. ששנאנו זה את זה ברצף מוטרף של בחירות ואחריהן שנאת חינם על מה שנראה עכשיו כהבל הבלים.

סגל המשיך וכתב, "שכשהאויב שלנו כבר על הגדרות התעסקנו בגדרות הפרדה אחרות. המחשבה על מפקדת חמאס מתכננת את מתקפת הדמים הזו ומסתכלת בטלויזיה במה מתעסקים היהודים לא נותנת לי מנוח. ששכחנו להיות אחים וקיבלנו מלחמה", וסיכם באופטימיות, "ועוד לא מאוחר לתקן. ולהפסיק לריב עכשיו".