בזכות סגולה לזיווג: כך הדר קניאל הכירה את אסף הרץ

בעיצומו של חג הסוכות, הדר קניאל שיתפה את העוקבות באינסטגרם בסגולה לזיווג שבזכותה הכירה את בעלה, אסף הרץ: "הייתי ערה עד חמש, בבוקר למחרת הכרתי את בעלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/23 08:55 טז בתשרי התשפד

בזכות סגולה לזיווג: כך הדר קניאל הכירה את אסף הרץ
אסף הרץ והדר קניאל, צילום: ענת מוסברג, גן אירועים אלכסנדר

את הדר קניאל, היום הרץ, כולנו מכירים בתור אשתו של אסף הרץ. זמן קצר אחרי שהפתיע רבים והחליט לחזור בתשובה הוא התארס לבת זוגתו הצעירה, שגדלה בבית דתי לאומי, והשניים נישאו זה לזו בחתונה חסידית מרגשת. כעת, קצת יותר משלושה חודשים לאחר חתונתם, חושפת הרץ בחשבון האינסטגרם שלה את הסגולה המיוחדת שבזכותה זכו להכיר.

הדר קניאל ישנה לילה אחד בסוכה ולמחרת הכירה את אסף הרץ

"אני כאן כדי לפרסם נס", אמרה הרץ לעוקבות, כשהיא יושבת בסוכה, והחלה לספר, "שנה שעברה בדיוק, בלילה של יצחק אבינו חברה שלי התקשרה אליי ואמרה לי: הדר, תקשיבי, יש סגולה בדוקה לזיווג, חייבים לעשות את זה". למרות שרצתה להתחתן, הרץ הייתה סקפטית ולא הייתה בטוחה שצריך לבצע כל סגולה. החברה התעקשה שהן חייבות לישון לילה אחד בסוכה והבטיחה סגולה של ממש.

"הזמנתי אותה אליי", סיפרה הרץ, "עשינו התוועדות, הייתי ערה עד חמש בבוקר. כל הלילה דיברתי עם הקב"ה". להפתעתה של הרץ, זה עבד, "בבוקר למחרת הכרתי את בעלי", סיפרה. מטרת הסרטון, כך העידה, הייתה להציע את אותה סגולה לרווקות נוספות, אך גם להודות לקב"ה על הטוב שגמל איתה.