אחרי 23 שנה: המגיש הבכיר ב- Ynet צפוי לעזוב

על פי דיווחים, המגיש והפרשן הפוליטי והמדיני של קבוצת ידיעות אחרונות, אטילה שומפלבי, עתיד לעזוב את המערכת לאחר מעל 20 שנה בה עבד במקום | במקביל נערכים ב ynet לקיצוצים גדולים בכוח העובדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/23 17:32 ד בתשרי התשפד

אחרי 23 שנה: המגיש הבכיר ב- Ynet צפוי לעזוב
צילום: פלאש 90

שורה ארוכה של קיצוצים צפויים בחודשים הקרובים במערכות ynet וידיעות אחרונות, במהלכם יפוטרו או יסיימו את עבודתם במקום מעל 100 עובדים. בתוך כך, העיתונאי דוד ורטהיים מדווח כי במסגרת הקיצוצים, בהנהלה הגיעו להסדרים עם מספר בכירים במערכת שיעזבו גם הם את עבודתם.

עובד במערכת ידיעות כבר 23 שנה

בין הבכירים שצפויים לעזוב, הוא המגיש והפרשן, אטילה שומפלבי, שמוכר בעיקר מתפקידו הקבוע ב-"אולפן ynet", כך על פי ורטהיים. שומפלבי עובד כבר 23 שנה בקבוצת ידיעות, כמעט מיום הקמתו, ושימש שם במגוון תפקידים - החל מפרשן ועד מגיש. ב-2008 נבחר על ידי מגזין "טיים אאוט תל אביב" לאחד מ-30 האנשים המצליחים בישראל מתחת לגיל 30.

ynet

ynet, צילום: shutterstock

לפני כחציה שנה, מגישת הטלוויזיה בערוץ 14 והפובליציסטית, נווה דרומי, הודיעה כי היא עוברת לכתוב מעיתון "ישראל היום" לעיתון "ידיעות האחרונות". את ההודעה פרסמה דרומי בציוץ בעמוד הטוויטר שלה ולא שכחה להודות לעורכת מדור דעות בישראל היום, מוריה קור ולעורך "ישראל השבוע", איתן אורקיבי.

"תודה רבה למוריה קור הנפלאה והמוכשרת ואיתן אורקיבי שאין כמותו שאירחו אותי ונתנו לי במה. עוברת מישראל היום לידיעות אחרונות שם תוכלו מעכשיו לקרוא את הטור השבועי של מאמרי השבוע על הזיכוי שלפני ההרשעה של אריה דרעי. שהמקרה שלו כנראה כלל לא היה מגיע לדיון בבית משפט אם היה עכשיו חלק מממשלת שמאל", כתבה דרומי בעמוד הטוויטר שלה.