אושיית הרשת החרדית: "חשבתי שכבד עליי כל ‏הקטע ‏של ‏‏תפילות"

סימי הרשקופ, מייסדת עמוד האינסטגרם "דוסלבס", הגיעה לסיור בבנימין יחד עם אושיות נוספות ובהובלת נטלי דדון לרגל החגיגות שארגנה הדוגמנית במקום. היא שיתפה: "‏תודה על היום המדהים הזה שללא ספק היה מרגש מאוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/23 13:16 כא באלול התשפג

אושיית הרשת החרדית: "חשבתי שכבד עליי כל ‏הקטע ‏של ‏‏תפילות"
סימי הרשקופ, ביקור בבנימין, צילום: באדיבות המצולמת

אושיית הרשת סימי הרשקופ רגילה לשתף בחשבונה האישי ברגעים משמעותיים בחייה, פרוייקטים חדשים וגם מידע אישי. הפעם שיתפה הרשקופ בביקור מיוחד בשילה שבבנימין, ביקור שהובילה הדוגמנית נטלי דדון לציון שנתה ה-40. הרשקופ התרגשה והודתה לדדון על היום המיוחד שעבר עליה.

"אני לא יודעת מאיפה להתחיל" כתבה הרשקופ, "‏בא לי לספר לכם על היום של אתמול מנקודת המבט שלי" כתבה. בהמשך שיתפה איך הרגישה ביום הזה וביחס לביקור במקום: "‏נכון שאני באה מבית חרדי, נכון שזה צריך להיות לי מובן מאליו, אבל זה לא".

דדון ונשות העסקים בסיור

הרשקופ וחברותיה לסיור. צילום: תיירות בנימין

"מצאתי את עצמי מתחברת ואפילו בוכה"

הרשקופ שיתפה בקשר עם דדון: "כ‏שנטלי פנתה אליי לבוא למסע בשילה ‏ברור שלא חשבתי פעמיים. לא חושבת שהייתי הולכת לשם אי ‏אם היא לא הייתה מזמינה אותי מהסיבה הפשוטה, תמיד חשבתי שכבד עליי כל ‏הקטע ‏של ‏ ‏תפילות וכו'. נכון שאני ‏בנאדם מאמין מאוד, אבל בשנים האחרונות הרגשתי מנותקת ‏עד שהכרתי את חברתי אהובתי ‏נטלי דדון שבאה מעולם כל כך שונה ממני. היא סיכמה: "החיבור ‏עם נטלי הגיע במקום נקי ‏ולא שיפוטי. ‏נטלי היא הצד היפה של הדת ‏ושל העם היהודי. תודה לך על היום המדהים הזה שללא ספק היה מרגש מאוד. ‏מצאתי את עצמי מתחברת ואפילו בוכה". ‏


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368