חוזרים לבית ספר נועם בתן: "זאת הייתה החוויה הראשונה שלי על הבמה"

לכבוד הראשון בספטמבר, פרויקט מיוחד של אתר כיפה מחזיר את המפורסמים לספסל הלימודים - מה העונש הכי חמור שקיבלו, באיזה מקצוע הצליחו להצטיין, ומה הייתה החוויה שהם לא שוכחים עד היום. הפעם: נועם בתן

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 31/08/23 14:25 יד באלול התשפג

נועם בתן: "זאת הייתה החוויה הראשונה שלי על הבמה"
נועם בתן, אז והיום, צילום: באדיבות המצולם, ביאנה ויתקין

באיזה מקצוע הכי הצטיינת בבית הספר?

"בלשון. הרגשתי שאני לא צריך להתאמץ וזה בא לי באופן טבעי".

מה העונש הכי חמור שקיבלת, ועל מה?

"העונש הכי גדול שקיבלתי היה בטיול שנתי. היינו באוהל עם החברים בלילה, עשינו רעש כשכבר היינו אמורים לישון, וכשהמורה עבר ליד האוהל הוא שמע אותי צועק אז הוא הוציא אותי מהאוהל ושלח אותי לישון בשק שינה ליד חדר המטבח".

מה היה האירוע הכי עוצמתי שחווית בשנות לימודך?

"בכיתה י"א היה פרויקט של עיריית רעננה שלוקח ילדים מכיתות קטנות (מב"ר, אתגר) ומרים מחזמר שעולה לשבע הופעות מול כל בתי הספר בעיר. אני הייתי בכיתת אתגר וחיכיתי לזה ברמות. זאת הייתה חוויה ראשונה אמיתית ורצינית על במה אחרי חצי שנה של חזרות. תקופה מדהימה!".

איזה מסר היית רוצה להעביר לתלמידים שמתחילים השבוע שנת לימודים חדשה?

"קחו הכל בפרופורציות, תהנו ותצברו חוויות עם החברים שלכם. ועוד משהו מאוד חשוב - אם אתם פחות מצליחים במה שהרוב מצליחים זה לא אומר שאתם פחות טובים, זה אומר שיש לכם כישרונות אחרים, ושאתם צריכים לגלות מה הם. אין אמת אחת, ויש אלפי סוגי חוכמה שונים. זה שלא קיבלתם ציון גבוה במבחן לא אומר לרגע שאתם לא מספיק חכמים. אתם יכולים להיות אנשים עם אינטלגנציה מטורפת אבל המסגרת הזאת לא בהכרח מתאימה לכם. בקיצור, תקשיבו לעצמכם, אתם יודעים הכי טוב מה נכון לכם, רק תזכרו שאתם מדהימים כמו שאתם".

נועם בתן בילדותו

נועם בתן בילדותו צילום: באדיבות המצולם