חוזרים לבית ספר "מורה אמרה לי: אתה חושב שבגלל שההורים שלך מפורסמים מותר לך הכל"

לכבוד הראשון בספטמבר, פרויקט מיוחד של אתר כיפה מחזיר את המפורסמים לספסל הלימודים - מה העונש הכי חמור שקיבלו, באיזה מקצוע הצליחו להצטיין, ומה הייתה החוויה שהם לא שוכחים עד היום. הפעם: דניאל גרנט

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 31/08/23 14:22 יד באלול התשפג

"מורה אמרה לי: אתה חושב שבגלל שההורים שלך מפורסמים מותר לך הכל"
דניאל גרנט, אז והיום, צילום: שי פרנקו

באיזה מקצוע הכי הצטיינת בבית הספר?

"את לא יודעת על מי נפלת, לא הייתי התלמיד המצטיין. הייתי טוב בתנ"ך, אהבתי את הסיפורים. משם התעצם החיבור לאמונה".

מה העונש הכי חמור שקיבלת, ועל מה?

"הייתי מושעה מספר לא מבוטל של פעמים. היו לי בעיות, לא הוציאו אותי למקומות. הייתי ילד נורא טוב חברתית, לא הייתי חוצפן או אלים בחיים, פשוט היה לי נורא קשה ללמוד והייתי ילד עם הפרעות קשב שלא אובחן, היה לי מאוד קשה עם זה. לא יכולתי לשבת. גם להורים שלי היה קשה כתלמידים בבית הספר. בסופו של דבר יש לי תעודת בגרות טובה מאוד, אחרי מלחמה עם המערכת וקשיים גדולים".

מה היה האירוע הכי קשה שחווית בשנות לימודך?

"אני זוכר שמורה פעם אמרה לי 'אתה חושב שבגלל שההורים שלך מפורסמים מותר לך לעשות הכל', מאותו רגע כבר לא באתי לשיעורים שלה. קמתי והלכתי".

מה לקחת מבית הספר שסייע לך בקריירה שלך?

עם כמה שהייתי תלמיד בעייתי, היו כמה מורים שהאמינו בי וראו את האמת שלי, וזו תחושה שמלווה אותי עד היום. החוויה הכללית שהייתה לי היא שמישהו נלחם עליי. הם לא ויתרו עליי כי הם הבינו אותי וראו את הפנים. זה נשמע קיטשי, אבל זה לגמרי נכון. בסופו של דבר כשקיבלתי את תעודת הבגרות שלי ישר שלחתי לאותם מורים אותה".

מסר לתלמידים שמתחילים שנת לימודים חדשה

"בחיים לא חשבתי שאני אתן מסר. הדבר הכי חשוב שבית ספר מלמד הוא ללמוד. אם יש דבר שאני מצטער עליו, זה שחסרה לי היכולת לשבת וללמוד. בית הספר עוזר להיות מאורגן ומסודר יותר, וכך יותר קל להשיג את המטרות שלך".

צילום: באדיבות המצולם