ארוסתו של כתב ערוץ 12 מגיבה למגדפים: "מזל שאני כבר רגילה"

לאחר שהעיתונאי אורי איזק שיתף מכתב בו הצהיר כי ימשיך לשרת במילואים, הוא הותקף כשגולשים רבים מזכירים את ארוסתו נוי בר, שגם מייעצת לשר שיקלי. בר הגיבה: "כמויות הרעל האלה מדהימות כל פעם מחדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/23 17:33 א באב התשפג

ארוסתו של כתב ערוץ 12 מגיבה למגדפים: "מזל שאני כבר רגילה"
אורי איזק, צילום: עמיחי כהן-cc-by-sa ויקיפדיה

כתב ערוץ 12 אורי איזק בסך הכל שיתף מכתב בו הוא מצהיר כי הוא ימשיך בכל מצב לשרת במילואים, אבל גולשים רבים החליטו לתקוף את איזק על השיתוף וכל זה, בגלל ארוסתו, היועצת הפוליטית של השר שיקלי, נוי בר.

"כבר התרגלתי": התגובה של בר לגידופים

היום (ד') בחרה בר להגיב למגדפים הרבים ושיתפה בעמוד האינסטגרם שלה תגובות רבות שקיבל איזק על המכתב שפרסם כשהיא כותבת: " תוך שעות ספורות הפך אורי מעיתונאי חביב לביביסט, סמרטוט, טיפש, פנים יפות עדיף שתשתוק, פחדן, מתקרנף, זבל, תומך דיקטטורה והרשימה עוד ארוכה" כתבה.

בהמשך הוסיפה על התגובות שהתייחסו גם אליה אישית: "כי איך אפשר לענות לגופו של עניין ולא לגופו של אדם, או של ארוסתו של אדם. כמויות הרעל האלה מדהימות כל פעם מחדש, מזל שאני כבר רגילה" כתבה בר נגד המגיבים.

המכתב שפרסם איזק

כזכור, אתמול העלה איזק מכתב עליו חתם עם חבריו ליחידת שלדג בו הצהירו כי ימשיכו בשירות המילואים ללא תנאים, איזק כתב: "ביחידת שלדג יש גם מי שלא מציב תנאים לשירות מילואים. חתמתי", מסתבר שגולשים רבים לא אהבו את תוכן המכתב ובחרו לתקוף אותו אישית.