העיתונאי רגע לפני טקס המשואות: "האיש הזה קורץ מחומר של אלופים"

העיתונאי תמיר סטיינמן שיתף בחשבון הפייסבוק שלו כי מלבד שנים עשר האנשים שנבחרו, בעיניו הכתב משה נוסבאום ראוי להשיא משואה ביום העצמאות: "דוגמא ומופת לדבקות במטרה, להתמודדות אמיצה ויומיומית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/23 12:21 כו בניסן התשפג

העיתונאי רגע לפני טקס המשואות: "האיש הזה קורץ מחומר של אלופים"
צילום: פלאש 90. משה שי

לאחר שהשרה מירי רגב חשפה אתמול את שמותיהם של המשתתפים בטקס הדלקת המשואות, כתב הדרום של חדשות 12 תמיר סטיינמן שיתף היום (ב') פוסט בפייסבוק בו סיפר מי האדם הנוסף שהיה מכבד בהשאת משואה ביום העצמאות הקרוב. 

"לפני 13 שנה נכנסתי לראשונה לנווה אילן, לחברת החדשות. עד אז הייתי כתב מקומי צעיר ומעריץ נלהב של האנשים שפתאום פגשתי פנים מול פנים", פתח וכתב העיתונאי. "משה נוסבאום ניגש אליי ואמר לי לבוא אחריו, הוא לקח אותי לחדר שלו בנווה אילן ואמר לי 'מעכשיו החדר והכיסא שלי הם גם שלך, כל מה שתצטרך אני כאן בשבילך' וכך היה לאורך שנים".

"האיש הזה קורץ מחומר של אלופים"

אולם, סטיינמן אמר כי הסיבה העיקרית שהיה בוחר בו להשאת משואה היא ההתמודדות שלו בחודשים האחרונים: "זה לא כי אני מתחנף אל נוסי ולא כי אני מרחם עליו - אלא בגלל שהאיש הזה קורץ מחומר של אלופים". לדבריו: "הוא דוגמא ומופת לדבקות במטרה, להתמודדות אמיצה יומיומית מול מחלה איומה, מול הצופים וגם מול עצמו". 

עוד כתב העיתונאי כי, "הבחירה בו היא בחירה בישראל היפה, המקבלת, שיש בה מקום לחמלה, לשונים ולחלשים בכל מקום - כן, גם על המסך". והסביר כי, "הוא לא כוכב רשת נוצץ אלא איש עם דימוי די אפור ככתב שטח ותיק - אבל הוא חושף באומץ את הדיבור האיטי ואת הפגמים והחולשות שלו ובעצם של כולנו, כמו מראה שמזכירה - כולנו אנושיים, לא גיבורים גדולים - רק אנשים".

הר הרצל, שנה שעברה

הר הרצל, שנה שעברה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"דווקא בימים האלה של בלבול יוצרות וערכים, של סגידה לכוח, לכוחניות, לכסף, לזוהר חלול ולמשיחי שקר - חשוב שנזכור רגע איזה אנשים באמת צריך להעריץ כאן, אנשים שהם קודם כל בני אדם", סיכם העיתונאי את דבריו.