כתב חדשות 13 רק רצה לדווח לאולפן כשהקולגות קפצו עליו: "נוסי אתה אגדה"

לאחר מסיבת העיתונאים של השר בן גביר, החל כתב חדשות 13 יוסי אלי להעביר דיווח לאולפן כשהופתע על ידי הכתב הוותיק משה נוסבאום שהצטרף לדיווח. אלי הגיב בצחוק: "אוהב אותך נוסי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/23 14:22 ג בשבט התשפג

כתב חדשות 13 רק רצה לדווח לאולפן כשהקולגות קפצו עליו: "נוסי אתה אגדה"
יוסי אלוי וחברים, צילום: צילום מסך

אחוות כתבים: כתב המשטרה של חדשות 13, יוסי אלי רק רצה לדווח לאולפן לאחר מסיבת העיתונאים של השר בן גביר אתמול (ג'). בהתחלה הכל היה רגיל ואלי אכן דיווח על תוכניתו של השר להעלות את שכר השוטרים. אלא שכמה שניות לאחר שהחל בדיווח, הצטרפו אליו לדיווח הקולגות מהערוצים המקבילים, משה נוסבאום וסולימן מסוואדה.

צפו באירוע המשעשע של יוסי אלי ומשה נוסבאום:

אלי החל לשדר, נוסבאום הצטרף לדיווח

בסרטון מהאירוע המשעשע נראים נוסבאום ומסוואדה כשהם מצטרפים לאלי, כאשר נוסבאום מאשר את דיווחו של אלי לאולפן ואומר "נכון" לאחר כל משפט שנאמר והשניים משדרים יחד. אבל זה לא היה הסוף, בהמשך ניסה אלי לשוב ולדווח ונוסבאום קפץ עליו שוב בחיבוק חם של שני קולגות וותיקים. בעולם של יריבות בין הערוצים על הרייטינג, יפה לראות את האחווה ששוררת בין הכתבים עצמם.

יוסי אלי

יוסי אלי צילום: CC BY-SA 4.0 Yossieli39

אלי העלה את הסרטון לטוויטר וכתב: "החיבוק הכי מחמם את הלב שקיבלתי מקולגה. נוסי, אני אוהב אותך, אתה אגדה! וסולי, גם אתה בסדר". גם בשידור עצמו תוך כדי החיבוק שקיבל מנוסבאום, אמר יוסי אלי: "אין, אין על נוסי כפרה עליך".

מזל טוב לסבא הטרי. משה נוסבאום

מזל טוב לסבא הטרי. משה נוסבאום צילום: פלאש 90. משה שי