יעל צין בפוסט נגד תרבות השיתוף: "תמונות הריון זה הכי אינטימי ואישי"

אשת התקשורת והעיתונאית החרדית יעל צין הצטלמה יחד עם בעלה לצילומי הריון, ושיתפה כי היא נגד פרסום של התמונות הללו: "הכנתי, שמרתי, ניסחתי, ומחקתי. החלטתי לשמור את התמונות והזכרונות לעצמנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/23 11:31 יט באדר התשפג

יעל צין בפוסט נגד תרבות השיתוף: "תמונות הריון זה הכי אינטימי ואישי"
יעל צין, צילום: ללא

העיתונאית ואשת התקשורת החרדית יעל צין נוהגת להקדיש את זמנה לעיסוקים חשובים על סדר היום הציבורי. הפעם היא בחרה לשתף כי היא החליטה שלא לשתף בתמונות מצילומי ההריון שצילמה יחד עם בעלה.

"כמעט כל דבר אינטימי הופך לשיתוף היום ברשתות"

"הפעם עשיתי צילומי הריון wow", כתבה צין באינסטגרם, "הכנתי, שמרתי, נסחתי, ומחקתי. החלטתי לשמור את התמונות והזכרונות לעצמנו. תגידו זה מוגזם? זה הזוי? לשתף או לא לשתף. כמעט כל דבר אינטימי הופך לשיתוף היום ברשתות".

"לי אישית מרגיש שתמונות הריון זה הכי אינטימי ואישי, אלו רגעים של קדושה ובעיקר המטרה שלי להנציח רגעים של זכרונות לעצמנו. יש את העניין של "ברכה בדבר הסמוי מהעין" עד כמה שניתן בדור הרשתות שלנו", כתבה צין.

הרגע הקשה של יעל צין

נזכיר כי אשת התקשורת והעיתונאית החרדית שיתפה בחנוכה האחרון בהריון שלה שהגיע בזכות סגולת החנוכיה. "זכיתי ב"ה לבת, מיכל שהפכה אותי לאמא בפעם הראשונה בחיי. ב"ה מאז נולדו יאיר ואוריאל ומה שלא כולם יודעים זה שליצחק בעלי גילו גידול", שיתפה צין.

"עברנו מסכת בדיקות טיפולים ניתוחים וכמובן, הקטע הכי מפחיד בכל התהליך היה האי וודאות לגבי הבאת ילדים בהמשך. תודה לך בורא עולם על הריון נוסף , שום דבר לא ברור מאליו בחיים, 'המחדש בטובו בכל יום תמיד מעשה בראשית'".