עמית סגל מתוסכל מהאייפון: זוועה

הפרשן הפוליטי הסרוג של חדשות 12 שאל את עוקביו ברשת החברתית איך הוא יכול לבטל את הניקוד באייפון | התגובות לא איחרו לבוא: "הציוץ הראשון שמעיד שאתה אדם אמיתי", "תמיד תהיתי מי המתנשאים שמשתמשים בזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/22 19:56 כג בתשרי התשפג

עמית סגל מתוסכל מהאייפון: זוועה
סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

הפרשן הפוליטי הסרוג של חדשות 12, עמית סגל, פעיל ביותר ברשתות החברתיות, במיוחד בטוויטר עם קרוב ל- 700,000 עוקבים. ברשת החברתית, מרבה סגל לעדכן, לפרשן וגם לתקוף סביב ההתרחשויות הפוליטיות בארץ. הערב (ג') ניצל הפרשן הפוליטי את הרשת החברתית ושיתף את תסכולו מהמערכת החדשה של האייפון. "איך מבטלים את הזוועה במערכת ההפעלה החדשה של האייפון שמכניסה ניקוד לכל הודעה?", שאל סגל את עוקביו.

התגובות לא איחרו לבוא מצד אושיות רשת מהמגזר הדתי הלאומי. הסופר והמשורר הסרוג, יהודה גזבר כתב לסגל: "יפה עמית, הציוץ הראשון שמעיד שאתה אדם אמיתי". העיתונאית והפובליציסטית הסרוגה, חן ארצי סרור השיבה לפרשן הסרוג: "תמיד תהיתי מי המתנשאים שמשתמשים בזה".

העקיצה של עמית סגל ובן כספית לסמוטריץ': "יש עליך פוליגרף?"

יושב ראש הציונות הדתית התארח במוצאי שבת בתכניתם של עמית סגל ובן כספית בערוץ 12, פגוש את העיתונות, ולאחר הסבר קצר לבן כספית על ליל הושענא רבה, החל הראיון. הפרשן הסרוג הביע את דעתו בפניי סמוטריץ' וטען כי הוא שחקן משנה בבחירות הנוכחיות לאור ההתחזקות של איתמר בן גביר.

סמוטריץ' לא התבלבל וטען כי הדבר משמח אותו. "זה ממש מצוין, בעיניי ההתחזקות שלו היא אחד המרעננים הגדולים בציבוריות הישראלית". צמד הפרשנים לא נשאר חייב ועקץ, כאשר בן כספית שאל את סמוטריץ' האם יש עליו מכשיר פוליגרף, וסגל ענה בהומור "הוא עולה בלהבות".