כוכב ארץ נהדרת ספד לחברו הקצין שנהרג: "מציאות כואבת, אבל זה הסיפור פה"

כוכב ארץ נהדרת ותושב נתניה, ספד לחברו רב סרן בר פלח ז"ל, וסיפר על על התכנון שלהם לטוס יחד לגלישה במלדיביים שבוטל בגלל הצבא "כל כך הרבה אהבו אותך, זכיתי להיות אחד מהם. אבידה גדולה חבר, לוחם, גולש. מציאות כואבת, אבל זה הסיפור פה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/22 16:47 יט באלול התשפב

כוכב ארץ נהדרת ספד לחברו הקצין שנהרג: "מציאות כואבת, אבל זה הסיפור פה"
בר פלח ז"ל, צילום: דובר צה"ל

אמש לפנות בוקר נהרג רב סרן בר פלח בחילופי ירי מול מחבלים בגזרת ג'נין, פלח, שהיה סמג"ד גדס"ר הנח"ל היה חברו גם של כוכב ארץ נהדרת אלי פיניש, שניהם תושבי העיר נתניה. בפוסט שפרסם פיניש באינסטגרם, כתב השחקן על החבר שהכיר, וסיפק זווית נוספת על האישיות המיוחדת של בר פלח ז"ל. 

אלי פיניש צילום: Kobi Gideon / Flash90.

"תכננו לגלוש במלדיביים יחד. אבל לא יכולת. הצבא הצבא אמרת"

פיניש, תושב נתניה סיפר על ההיכרות שלו עם פלח אף הוא תושב נתניהו "ככה אני אזכור אותך,  'פיניש בוא לבירה! בוא לפיקניק! בוא לגלוש! בוא למסיבה!', תמיד מרים, תמיד שמח". כוכב ארץ נהדרת סיפר כי השניים תכננו לצאת יחד לטיול גלישה בחוץ לארץ, ורק בגלל הצבא לא יצאו אליו "תכננו לגלוש במלדיביים יחד. אבל לא יכולת. הצבא הצבא אמרת".

"אם יש עולם הבא, אני מקווה שיש בו גלים כי היו לך כל כך הרבה תכניות"

פיניש סיכם  "כל כך הרבה אהבו אותך, זכיתי להיות אחד מהם. אבידה גדולה חבר, לוחם, גולש. מציאות כואבת, אבל זה הסיפור פה. בר, בגופך הגנת עלינו. תודה וגם סליחה. אם יש עולם הבא, אני מקווה שיש בו גלים כי היו לך כל כך הרבה תכניות. בר פלח יהי זכרך ברוך" 

אמש (ד') התרחשה לווייתו של פלח בבית העלמין הצבאי בנתניה בן 31 בנופלו, פלח הניח אחריו אמא, בת זוג וחמישה אחים ואחיות ומאות בני אדם, משפחה, מכרים וזרים הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה.

הלווויתו של רב סרן בר פלח ז"ל

הלווויתו של רב סרן בר פלח ז"ל צילום: Avshalom Sassoni/Flash90