"פחדתי לשתף את התמונה הזאת": קארין קליינברג בגילוי לב

אושיית הרשת הסרוגה קארין קליינברג, שיתפה בגילוי לב את עוקביה בסיבה למה בחרה לשמור את התמונות המרגשות מההריון, בפוסט באינסטגרם הודתה קליינברג כי פחדה "בורא עולם מתכנן לנו תכניות, ואין לדעת מה יקרה ברגע האמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/22 21:00 ו בתמוז התשפב

"פחדתי לשתף את התמונה הזאת": קארין קליינברג בגילוי לב
קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון , צילום: באדיבות המצולמת

לאחר הריון מתוקשר במיוחד ברשתות החברתיות ולידתו המשמחת של בנם הראשון איתי שיתפה אושיית הרשת קארין קליינברג את עוקביה בפחד הגדול שהיה לה בתקופת ההריון - "הפחד מכמה גדול ה'", קליינברג שיתפה את העוקבים באמונה שלה בקדוש ברוך הוא, וסיפרה למה כל כך חששה לשתף איתם את  צילומי הריון שעשתה עם בן זוגה, עד שלבסוף החליטה לחכות לאחר הלידה ורק אז לפרסם. 

"כשעברתי את ההפלה - משהו בנושא האמונה הכניס אותי לפחד"

כך כתבה אושיית הרשת הפופולרית בעמוד האינסטגרם שלה "אמונה. אני אדם מאמין מאוד. לא רק במילים ״ברוך השם״ אלא אני ממש מרגישה את העוצמות של בורא עולם. אין ספק שכשעברתי את ההפלה - משהו בנושא האמונה הכניס אותי לפחד. בכל תקופה ההריון ידעתי ״השם כל יכול״. אין לי שליטה בחיים האלה על נושא ״החיים״ והכל בידיי שמיים."

קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון

קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון צילום: באדיבות המצולמת

"כשצילמנו את התמונה הזאת רציתי לשתף אותה"

קליינברג הוסיפה  וסיפרה על הרגע שבו היא קלטה שהיא באמת פוחדת "כשצילמנו את התמונה הזאת רציתי לשתף אותה". רציתי להתרגש איתכן אך הפחד מכמה גדול השם גרם לי לשמור אותה לעצמי. הידיעה שאנחנו עוד לא שלו, אבל זה קרוב מתמיד. וגם ״הקרוב״- בורא עולם מתכנן לנו תוכניות, ואין לדעת מה יקרה ברגע האמת.

"אבל אז עולה בי השאלה ״אם את מאמינה בבורא עולם אז תאמיני שיהיה טוב״  ואני באמת האמנתי שיהיה טוב. אבל איך אפשר להאמין רק בזה שהרי ידוע שהקב״ה מביא עלינו קשיים והתמודדויות לא פשוטים בכלל? הרי אני ראיתי את כוחו! כתושבת העיר שדרות הייתי רואה את זה על בסיס יום יומי. אבל כשזה ״דפק על דלת ביתי״ - ראיתי את זה מקרוב."

קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון

קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון צילום: באדיבות המצולמת

 "עכשיו אני משתפת אתכן  ומתרגשת שזכינו להפוך לשלושה  תודה לבורא עולם על כל הניסים"

האם הטרייה סיימה בדברי הודיה לקדוש ברוך הוא על הטוב שקרה לה וכתבה "האמונה היא לא דבר של ״מה בכך״ היא הקבלה שדברים יכולים לקרות לכאן או לכאן. אין רע או טוב. יש טוב ויש פחות טוב. בכל מקרה מה שנשאר זה להאמין.  אז עכשיו אני משתפת אתכן  ומתרגשת שזכינו להפוך לשלושה  תודה לבורא עולם על כל הניסים"

"יצאתם צבועים. כי כשזה מגיע לפרסום תוכן ערכי, יהודי, דתי זה כבר ״מיסיונרי״ "

בשבוע שעבר התבטאה קליינברג נגד המתנגדות לקמפיין הנידה שקודם על ידי אושייות רשת שונות באינסטגרם ואמרה על המתנגדים שהם צבועים "היום ב -2022 יותר מתמיד חשוב לדבר על ערכים יהודים, דתיים, הלכתיים. במדינה שצועקת כל היום בשם ״הליברליזם״ דווקא פה - יצאתם צבועים. כי כשזה מגיע לפרסום תוכן ערכי, יהודי, דתי זה כבר ״מיסיונרי״ ובושה ״שמוכרים״ ערכים דתיים כי אוי ואבוי ונפיץ משהו דתי יהודי במדינה הזאת.  שלא נהרוס כאן נפשות של אנשים חס וחלילה".