חנן בן ארי עונה לעוקבים: לא דמיינתי שאהיה מפורסם

מתי חנן בן ארי חש חוסר ביטחון?, מה הוא מרגיש אחרי פרסום השיר החדש על סבו "חנניה"?, האם דמיין אי פעם שיהיה מפורסם? ומה הוא אוהב לעשות בזמן הפנוי? הזמר הסרוג עונה על השאלות של העוקבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/22 11:55 א בתמוז התשפב

חנן בן ארי עונה לעוקבים: לא דמיינתי שאהיה מפורסם
צילום: Yossi Aloni/Flash90

חנן בן ארי שבר את חומות המגזר וניצב בלב הקונצנזוס הישראלי, שיריו נמצאים בראש רשימת השירים המושמעים ברדיו, הופעות ענק באולמות הגדולים בארץ בהם קיסריה והיכל מנורה. כעת אחרי שהוציא את שירו החדש "חנניה" התפנה הזמר הסרוג לענות לעוקביו על השאלות שלהם.

הזמר שאינו מחזיק בסמארטפון, מתחזק חשבון אינסטגרם פעיל בסיועה של הדסה אשתו, והפעם, עוקביו התקילו אותו עם מספר שאלות שלא ישאלו אותו באף ראיון, ומספר על רגעי חוסר הביטחון שלו לפני שיוצאים שירים חדשים, מה הוא עושה בזמן הפנוי ואיך השיר "חנניה" השפיע על כל כך הרבה אנשים ורומז מתי יפרוש מחיי המוסיקה.

חנן בן ארי בהופעה

חנן בן ארי בהופעה צילום: Yossi Aloni/Flash90

האם יש לך רגעים של חוסר ביטחון?

בכל פעם שאני עומד להוציא שיר חדש, לילה לפני.

צילום: צילום מסך

בן ארי נשאל על השיר האחרון שהוציא חנניה, השיר שמכוון לסביו של הזמר נגע ברבים שהזדהו עם אותו "סבא". 

איך אתה מרגיש אחרי שהוצאת את השיר חנניה? אותי זה מרגש כי הוא היה בול כמו סבא שלי ז"ל 

כיף לגלות שכל אחד מוצא בשיר הזה את סבא (וסבתא) שלו. משמח אותי לראות אנשים רוקדים את השיר ובוכים תוך כדי. מתרגש מכל מה שקורה עם השיר

יש לך גיל מסויים שאתה חושב שתפרוש מחיי המוסיקה?

כאן בן ארי בחר לצטט סיפור מסיפורי מעשיות של רבי נחמן מברסלב שעלול לרמוז כי הזמר הסרוג מתכונן לרגע בו אולי יאבד את הרלוונטיות אך מדגיש כי העניין הוא לקבל את זה בשמחה, "וכשנעשו שמחים מאד, עמד המלך ואמר לבנו: היות שאני חוזה בכוכבים, ואני רואה שאתה עתיד לירד מן המלוכה, בכן תראה שלא יהיה לך עצבות כשתרד מן המלוכה, רק תהיה בשמחה, וכשתהיה בשמחה גם אני אהיה בשמחה. גם כשיהיה לך עצבות, אף על פי כן אני אהיה בשמחה על שאין אתה מלך, כי אינך ראוי למלוכה, מאחר שאינך יכול להחזיק עצמך בשמחה כשאתה יורד מן המלוכה, אבל כשתהיה בשמחה, אזי אהיה בשמחה יתירה מאד"

האם אי פעם דמיינת להיות מפורסם בעולם כשהיית צעיר יותר?

הסרוג, שבתחילת דרכו היה בכלל מורה בבית ספר וזמר חתונות ענה בפשטות  - לא

מה אתה אוהב לעשות בזמן הפנוי ?

כדורגל.