המחווה המרגשת של ישי ריבו לא הותירה אף עין יבשה

עמותת "עדי ירושלים" קיימה מופע התרמה מיוחד בהשתתפות הזמר ישי ריבו, שהעלה לבמה את רפאל בן ה-9 הסובל מתסמונת נדירה - והקדיש לו במיוחד את השיר "קול דודי דופק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/22 22:21 ח בסיון התשפב

המחווה המרגשת של ישי ריבו לא הותירה אף עין יבשה
ישי ריבו, צילום: נעם פיינר

עמותת עדי ירושלים המשמשת כבית ובית ספר למאות ילדים ובוגרים עם מוגבלויות קשות ערכה אמש (ב') מופע התרמה שסחט הרבה דמעות מהקהל. הערב החל כאשר המנחה עופר חדד העלה לבמה את דבי אנקווה ונעמי אבנר אימהות של רפאל ועמיחי חניכים בעדי ירושלים. הזמר המוכר והאהוב ישי ריבו עלה לבמה את רפאל בן ה-9 והקדיש לו את השיר "קול דודי דופק". 

"אני חושבת שדבר ראשון אני רואה בעדי, זה לא מוסד אלא משפחה. רופאים אמרו לי הבן שלך יהיה צמח לכל החיים, עיוור וחירש - היום 5 שנים אחרי יש לי ילד אחר וכל רופאים אומרים לי 'אין סיכוי בעולם שזה הבן שלך', ילד שהתחיל בעדי כצמח היום הולך בכוחות עצמו", סיפרה דבי אנקווה בהתרגשות.

גם נעמי אבנר, אימו של עמיחי לא השאירה אף עין יבשה: "עבדתי בעדי 6 שנים לפני שעמיחי נולד ופתאום אני בצד השני, ורואה איך עמיחי שלי מקבל את כל המעטפת לה הוא זקוק. זאת תוך מתן מענה לא רק לעמיחי אלא למשפחה כולה״ אמרה נעמי והוסיפה מסר לקהל: אני אמא לילד מיוחד, לא בחרתי בזה. לא רציתי בזה. אבל זוכה לראות את הטוב שיש בזה. אני מרגישה שבזכותו יש המון טוב בעולם". 

שלומית גרייבסקי מנכלית עדי ירושלים: "היה מרגש ומחזק לראות אולם מלא, אולם מלא תמיכה אדירה במשפחה של עדי. מרכז עדי ירושלים הפך להיות סמל של נחישות לתת לכל אדם את החיים הטובים ביותר וכל זה לא יכול להתקיים בלי תמיכה, חום ואהבה של הקהילה ושל אזרחי ישראל". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן