סערת דגל אש"ף אביב אלוש באינסטגרם: "קו אדום מאוד נחצה היום"

השחקן והזמר, שבעבר התגורר באזור המרכז, כתב בחשבון האינסטגרם שלו מילים חריפות נגד דגל אש"ף הענק שנתלה ברמת גן: "תחפושת תודעתית מהונדסת היטב שתשאיר אותנו נינוחים על הספה. כי ככה מרדימים אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/22 14:10 ב בסיון התשפב

אביב אלוש באינסטגרם: "קו אדום מאוד נחצה היום"
אביב אלוש, צילום: יח"צ

דגל אש"ף שנתלה הבוקר (ד') על בניין הבורסה ברמת גן, והוסר בשעות הצהריים, הטריד רבים מתושבי הסביבה, אך כמובן שגם ברשתות החברתיות. אחד מאותם אלה שלא אהבו את דגל אש"ף העצום, הוא השחקן והזמר אביב אלוש.

"קו אדום מאוד נחצה היום בתחפושת תודעתית מהונדסת היטב שתשאיר אותנו עדיין נינוחים על הספה. כי ככה מרדימים אותנו", כך פתח אלוש את הפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו. "כדי שנגיע למצב שנגיד יאללה מה כבר קרה? כולה דגל... אבל הדגל הזה לא מאמין בקיומינו בארץ ישראל וקיומינו בכלל... ושלא יספרו לכם סיפורים... כי בסיפור שאנחנו נמצאים בו זה 'זאבים בתחפושות של כבשים'".

עוד כתב אלוש כי כל מי שמניף את הדגל חולם על הרגע שלא נהיה פה. "האבסורד הוא שכולנו עמוק בפנים יודעים את זה אבל מעדיפים לשמור על השגרה והשקט הדמיוני שאנחנו חיים בו... ממש כמו בן אדם מעשן שיודע שזה מזיק לו והורג אותו ומסוכן לו אבל לא יכול להפסיק... ככה זה.... עד שמתעוררים".

לאלוש יש גם גם המלצה עבור הקוראים: "ההמלצה היא להגיע להתאור-ערות בא' מתוך התבוננות ומתוך לקיחת אחריות על עצמנו על העם שלנו והמדינה שלנו... ולא מהתעוררות בע' שהיא כבר פחות נעימה אבל עדיין מאחדת אותנו. כי כמו כל אבא טוב בורא עולם מנסה להעיר את הילדים שלו מהשינה העמוקה של השקר אל עולם האמת האהבה והשלום"