עקיבא נוביק לא נרדם ותוקף את עיריית ירושלים: "מפגע לא נורמלי"

העיתונאי הסרוג עקיבא נוביק סבל הלילה כמו ירושלמים רבים ממסיבה רועשת שנערכה בגן סאקר, הבוקר הוא תוקף את העירייה: "הירושלמים סובלים מפוליטיקאים טיפשים ומראשי עיר פחדנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/22 13:38 כו באייר התשפב

עקיבא נוביק לא נרדם ותוקף את עיריית ירושלים: "מפגע לא נורמלי"
עקיבא נוביק, צילום: Hadas Parush/Flash90

עקיבא נוביק, העיתונאי הסרוג של כאן 11 סבל הלילה (ו') מסיבת טראנסים בגן סאקר שנמשכה עד הבוקר. נוביק מותח ביקורת חריפה על עיריית ירושלים והפוליטיקאים שלטענתו מאפשרים, "מסיבות שלא קשורות כהוא זה בשחרור העיר".

עקיבא נוביק: "היה בלתי אפשרי לישון הלילה"

הבוקר כתב נוביק בחשבון הטוויטר שלו: "בשכונות מרכזיות בירושלים היה בלתי אפשרי לישון הלילה בגלל מסיבת טראנסים בגן סאקר שנמשכה עד שש בבוקר. המסיבה היתה באישור המשטרה והעירייה, שם אפילו עודדו את המפגע הלא נורמלי הזה, ועוד בשם ה׳אהבה לירושלים׳ קאתלק".



נוביק תקף את הפוליטיקאים שלטענתו אשמים במחדל: "לפני הרבה שנים החליטו כמה פוליטיקאים להחריג את יום ירושלים מתקנות הרעש כדי שאפשר יהיה לחגוג גם בלילה. אין שום סיבה להחרגה הזאת, כי כל החגיגות מתקיימות ביום. אבל איזה פוליטיקאי יפספס הזדמנות להראות שהוא ״בעד ירושלים״? אז הירושלמים סובלים מפוליטיקאים טיפשים ומראשי עיר פחדנים, ומדי שנה מתקיימות להם על הראש מסיבות שלא קשורות כהוא זה בשחרור העיר.  לפעמים נדמה לי שאיני מתגורר בירושלים אלא בעיר אבותיי חלם".