מרגשת צופית גרנט מחמיאה לזמר ישראלי וזה לא שולי רנד

צופית גרנט היא לא רק שחקנית ומגישה אהובה, בזמנה הפנוי גרנט משמשת כנשיאת עמותת אנוש למען מתמודדי הנפש. אתמול היא השתתפה בכנס מרגש שערכה העמותה והחמיאה לזמרים שהגיעו להופיע

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/22 11:53 כה באייר התשפב

צופית גרנט מחמיאה לזמר ישראלי וזה לא שולי רנד
צופית גרנט, צילום: מיכה לובטון

המגישה והשחקנית האהובה צופית גרנט שנשואה לזמר וליוצר שולי רנד עמוסה מאוד בימים אלא עם שידור העונה החדשה והמסקרנת של אבודים, אבל במקביל היא ממשיכה להתנדב בעמותת אנוש למען מתמודדי הנפש, שם יש לה תפקיד מכובד ואתמול היא הגיע לערב מרגש שערכו בעמותה.

בערב התרמה מיוחד עם המון משתתפים ומתנדבים הופיעו הזמרים אברהם טל ואמיר דדון. גרנט התרשמה מההופעה של טל והחמיאה לו: "אברהם טל פשוט נפלא, מקסים ומוכשר ברמות". על הערב המיוחד כתבה גרנט: "ערב ההתרמה השנתי של עמותת אנוש, איזו גאווה להיות הנשיאה שלכם. איזה ערב מרגש למען פגועי הנפש".

צופית גרנט מתרגשת: "צעד משמעותי"

לפני חודשיים גרנט הגיע למפגש עם אשת הנשיא בנושא, גרנט שיתפה באינסטגרם: "מדד הסטיגמה שלנו הגיע לבית הנשיא - עוד צעד משמעותי במסע שלנו להפחתת הסטיגמה, בהתרגשות גדולה הענקנו היום את דו"ח מדד הסטיגמה לגב' מיכל הרצוג, רעיית נשיא המדינה".

/>
הדו"ח סוקר את השימוש הפוגעני בביטויים מעולם בריאות הנפש בתקשורת וברשתות החברתיות. המדד דירג ביטויים והתבטאויות פוגעניות בתחום בריאות הנפש, בהם נעשה שימוש בתקשורת, ברשתות החברתיות, בנאומים של נבחרי ציבור, ציוצים בטוויטר של מובילי דעה וקובעי מדיניות, בשנת 2021.