ענהאל שמואלי חושפת: חשבתי שגם אני אתגרש

האושיה הסרוגה ענהאל שמואלי קיימה השבוע סעודת הודיה על התאונה שעברה לצד השקה של הספר | שמואלי חשפה כי אחרי שההורים שלה התגרשו היא הייתה בטוחה שזה יקרה גם לה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/22 09:13 טז באייר התשפב

ענהאל שמואלי חושפת: חשבתי שגם אני אתגרש
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

ענהאל שמואלי עברה הרבה בשנה האחרונה, לצד הוצאה מרגשת של ספר חדש ומיוחד היא עברה תאונה קשה ממנה נצלה בנס. האושיה הסרוגה עצרה השבוע להודות על הנס וחשפה מה גרם לה להוציא ספר, הפחד להתגרש. 

ענהאל שמואלי: חשבתי שאני אתגרש

 

שמואלי שיתפה את העוקבים אחרי האירוע: "כשההורים שלי התגרשו זה היה שוק, אני חשבתי שזה תורשתי, שגם אני אתגרש אף אחד לא קם ואמר לי ענהאל אל תדאגי אפשר אחרת. מהפחד התחלתי טיפול פסיכולוגי, ובהמשך למדתי ייעוץ זוגי, אימון זוגי, הדרכת כלות ועוד עד היום. לא הייתה לי שום מטרה לעשות מהלימודים מקצוע, למדתי בשבילי, כדי שיהיו לי כלים וכדי להאמין באהבה וזוגיות .

כשהקורונה פרצה הרגשתי את התסכול של האנשים שרואים ברשת זוגיות נטולת אתגרים. חיפשתי ספרות על זוגיות , אולי כי הנושא רגיש מצאתי המון ספרים וטיפים איך לשרוד את התקופה אבל שום ספר לא היה בגוף ראשון על החיים תכלס. אז כתבתי ושיתפתי אתכן גם כאן את הכביסה המלוכלכת הזוגית שלנו. וזה לא היה קל. אבל ככל ששיתפתי קבלתי מיכן חיבוק והבנתי את גודל המשמעות והשליחות, בך נולד הספר".

ענהאל שמואלי: "עקיבא מאפשר לי לכבס את הכביסה המלוכלכת שלנו בחוץ"

על התאונה אמרה שמואלי: "אומרים שצריך להודות על הרעה כשם שמודים על הטובה, זה לא קל כשאתה בקושי להודות עליו וזה גם קצת לא הגיוני. אבל לי זה ברור שזה קרה לטובה. כשההורים שלי התגרשו היה נדמה לי שמדובר בסוף בעולם והנה בסוף הפכתי את החוסר שבי לשליחות שלי והנה נולד לו ספר.



אז תודה, תודה לאלוקים על ההזמנות להודות . תודה לחצי שלי עקיבא שמאפשר לי לכבס את הכביסה המלוכלכת שלנו החוצה בלעדיו אני באמת חצי בן אדם.תודה לבנות שלנו שנותנות לי כח יום יום ,יהלי, אור מאיה ואריאל. תודה לכם על כל התמיכה והפירגון האינסופי שלכם שהוא פשוט לא ברור לי מאליו.
תודה לכל המלאכים שלקחו חלק באירוע המרגש הזה זה מראה כל כך הרבה עליכם".