ענהאל שמואלי עברה הגדלת שפתיים: "כמעט אף אחד לא שם לב"

האושייה הסרוגה שיתפה את קהל העוקבות ברשת החברתית על השינוי שעברה, "כמעט אף אחד לא שם לב". יחד עם זאת, סייגה, "מה שמפחיד בתחום הזה שאנשים מגזימים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/22 11:19 ז באייר התשפב

ענהאל שמואלי עברה הגדלת שפתיים: "כמעט אף אחד לא שם לב"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

הבלוגרית הידועה ומנטורית הזוגיות, ענהאל שמואלי, נוהגת לשתף לא פעם חוויות מחייה האישיים, זאת על מנת להקל על רבות אחרות שעוברות חוויות דומות. בסבב שאלות ותשובות שהעלתה אמש לחשבון האינסטגרם שלה, נשאלה שמואלי על תהליך קוסמטי שעברה לאחרונה. 

"לא תאמינו אבל כמעט אף אחד לא שם לב", היא כתבה, "בגדול ברור שחששתי פחד מוות. לכן לא עשיתי את זה עד עכשיו. מאמינה שאם לא רופאת השיניים שלי בחיים לא הייתי עושה. אני מקבלת הצעות כאלו כל שני וחמישי. אבל וואלה תחושה והרגשה טובה, מסוג הדברים שאני מצטערת שלא עשיתי קודם אבל הכל זה תהליך בחיים". 

בנוסף, פירטה שמואלי עלך התהליך עצמו. "הזרקתי בשפה העליונה בגלל שמעולם לא הייתה לי שפה, תמיד אמרתי לעצמי שאעשה וחששתי. בכללי אמרתי שיש גיל שאני אעשה גם קצת קמטים. מה שמפחיד בתחום הזה שאנשים מגזימים, פתאום רואים נשים עם עין גדולה מהשנייה ושפתיים בלי פרופורציות לפרצוף. לקח לכן לי זמן אבל עכשיו שמחה שעשיתי".  

 

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן