עדן הראל הסירה עוקב מכולם באינסטגרם וזאת הסיבה

מגישת הטלוויזיה ואושיית הרשת הסירה עוקב מכולם באינסטגרם, והסבירה כי היא רוצה לצאת לחופשי. היא הרגיעה: "אמשיך להעלות תכנים, כי אני מאמינה בהשפעה ובכוח שיש למדיה המהירה הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/22 10:13 ז באייר התשפב

עדן הראל הסירה עוקב מכולם באינסטגרם וזאת הסיבה
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: צילום:אסנת רום, יח"צ

מתחברת לעצמה: עדן הראל מודיעה בפוסט חשוף באינסטגרם כי מסירה את העוקבים מכולם. היא הסבירה כי רוצה לצאת לחופשי ולחיות את חייה בפשטות. לצד ההודעה על הסרת העוקב, היא הבהירה כי תמשיך להעלות תכנים לעמוד שלה.

"רוצה להתרכז בחיים שלי, במשפחה שלי, ולא באנשים אחרים"

היא כתבה: "רק רציתי להגיד לכל החברים שלי שאני אוהבת מאוד, שלא יעלבו, אבל אני עושה לכולם unfollow, לא כי הם לא מעניינם אותי, כי אני רוצה לצאת לחופשי". היא חשפה את תוכניותיה להמשך: "אני רוצה לחזור לקרוא יותר ממה שאני עושה היום, אני רוצה לסרוג, הרבה יותר ממה שאני סורגת היום, ואני רוצה להתרכז בחיים שלי, במשפחה שלי, ולא באנשים אחרים".

כאמור, היא הבהירה: "אמשיך להעלות תכנים, כי אני מאמינה בהשפעה ובכוח שיש למדיה המהירה הזאת, אבל הולכת לנסות ולגמול את הדעת שלי מגירויים מהירים. רוצה לחיות את החיים שלי בפשטות. תאחלו לי בהצלחה, מבטיחה לעדכן אם הצלחתי או כמה קשה לי".

לפני כחודשיים היא חגגה עם בן זוגה, עודד מנשה, 15 שנות נישואין. היא בירכה אותו אז: "שנמשיך לאהוב, להתקדש, ליצור, לגדל ילדים בנחת (אמן אמן) שנמשיך לצחוק, שלא נפחד, שנזכור כל הזמן, בכל רגע ורגע, יש השם בעולם ואין כלום חוץ ממנו".