10 דברים שלא ידעתם על איילת שקד: חובבת בישול שלא מפספסת אסיפות הורים

אתם חושבים שאתם מכירים את איילת שקד אבל אנחנו כאן כדי לספר לכם שיש עוד הרבה מה לגלות. 10 דברים שלא ידעתם על איילת שקד

חדשות כיפה הדרת פכטר 07/03/22 11:33 ד באדר ב'

10 דברים שלא ידעתם על איילת שקד: חובבת בישול שלא מפספסת אסיפות הורים
איילת שקד, צילום: רון קדמי, באדיבות מגזין "את"

1. לפני שהפכה לחברה כנסת לאיילת שקד היה טור דעה במאקו.  

2. איילת שקד היא ללא ספק אישה עניינית ומחושבת וזה מתבטא מאוד בעבודתה. התכונות הללו בולטות אצלה עד כדי כך שאפילו חברתה הכי טובה מכנה אותה בשם חיבה "רובוט".

3. שקד אוהבת לצפות בטקס המשואות, והיא מבטיחה שהיא נורא מתרגשת מזה כל שנה מחדש.

4. איילת איבדה את אמה כשהייתה בת 23, עד היום אמה היא הדמות שהכי השפיעה עליה בחיים.

5.  הספר האהוב על איילת שקד הוא "אביב חלדו" של אניטה שפירא על יגאל אלון. היא כל כך אהבה אותו עד שהיא קראה אותו בירח הדבש שלה.

6. מלבד עיסוקיה הרבים, איילת היא גם שדכנית. בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה בעבר היא כתבה, "לא חושבת שעשיתי דבר כזה מעולם. אבל יש לי תחביב שאתם לא מכירים, אני שדכנית". בראיון לגיא פינס סיפרה כי היא כבר הצליחה לשדך שלושה זוגות, ועוד היד נטויה. 

7. חדי אבחנה ודאי שמו לב שבתקופה האחרונה הסטייל של גברת שקד שודרג משמעותית, וכל זה בזכות הסטייליסטית החדשה שהיא במקרה גם הדוברת שלה.

8. איילת שקד חזקה במספרים, יש לה תואר בהנדסת חשמל ומדעי המחשב ועבדה תקופה בהיי-טק. היום הידע הזה בא לידי ביטוי בעיקר כשהיא עוזרת לילדים שלה עם שיעורי בית במתמטיקה.

9. איילת מבשלת! היא נורא נהנית מזה וניצלה את הסגר להתפתח בתחום. בימי שישי היא וכל המשפחה מבשלים ביחד, נהנים מהזמן המשותף.

10. את הציונית הדתית הכירה שקד כשהייתה בצבא, היא פגשה אז הרבה כיפות סרוגות והרגישה חיבור מיידי ועמוק בזכות הערכים המשותפים.

בונוס - למרות הקריירה התובענית והדורשת שלה איילת שקד לא מוותרת על אירועים של ילדיה, אפילו לא על אספות הורים. מבחינתה זה בגדר יהרג ובל יעבור.