"נרגש לחזור": נמצא מחליף לאמיר איבגי בראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל

כמעט חודשיים אחרי שאיבגי עזב, הודיעה גלית אלטשטיין, מ"מ מפקדת התחנה והעורכת הראשית על מינויו של העיתונאי אילן ליאור לראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל: "אוביל בגאווה תוך דגש על ערכי השידור הציבורי", אמר ליאור

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/21 14:20 כד בכסלו התשפב

"נרגש לחזור": נמצא מחליף לאמיר איבגי בראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל
גלי צה"ל, צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

העיתונאי אילן ליאור מונה לראש מחלקת החדשות של גלי צה״ל, זאת כמעט חודשיים אחרי שקודמו בתפקיד, אמיר איבגי סיים את תפקידו. כל הודיעה הבוקר (א') התחנה הצבאית. ליאור, עיתונאי ותיק עם ניסיון מצטבר של שני עשורים בעולמות העיתונות והתקשורת האלקטרונית והכתובה, שימש בשנים האחרונות כעורך הראשי של מהדורת הדגל "השבוע" בכאן 11 וערך תוכניות רדיו מובילות.

קודם לכן שימש עורך תכניות בערוץ 10 והיה כתב בעיתון "הארץ" וברשות השידור. את שירותו הצבאי עשה בגלי צה"ל ככתב ואחר כך צבר ניסיון כעורך וכמגיש תכניות אקטואליה, יומנים ומהדורות חדשות במחלקת החדשות של התחנה. 

גלית אלטשטיין, מ"מ מפקדת התחנה והעורכת הראשית אמרה כי, "אני שמחה לבשר על הצטרפותו של אילן לצוות ההנהלה של גל"צ ובטוחה כי ניסיונו הרב יאפשר לו להוביל בבטחה את מחלקת החדשות של גלצ לעבודה עיתונאית מקצועית והישגית".

"אני נרגש לחזור לגלי צה"ל, המקום שבו התחלתי את דרכי בעיתונות והיה לי תמיד בית",אמר ליאור והוסיף כי, "אוביל בגאווה את מחלקת החדשות תוך מתן דגש על ערכי השידור הציבורי".

ליאור, מינוי חדש

ליאור, מינוי חדש צילום: גלי צה"ל

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן