אמיר איבגי יעזוב את תפקידו כמנהל מחלקת החדשות בגל"צ

מנהלת מחלקת החדשות ומגיש תכנית הצהרים אמיר איבגי יסיים את תפקידו בגלי צה"ל, כאשר בהודעה הרשמית שפורסמה, נאמר כי המהלך נעשה בהסכמה. בימין תוקפים: "מבצע 'ניקוי גל"צ' מימנים החל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/10/21 15:07 א בחשון התשפב

אמיר איבגי יעזוב את תפקידו כמנהל מחלקת החדשות בגל"צ
אמיר איבגי , צילום: Miriam Alster/FLASH

מ״מ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות,אמיר איבגי, סיכמו בהחלטה משותפת על סיום תפקידו כמנהל המחלקה והמשך פעילותו כמגיש יומן הצהריים. אמיר יסיים את תפקידו בזמן הקרוב, לאחר שימונה לו מחליף ובתום הליך חפיפה מסודר.

אמיר ניהל את מערכת החדשות של גלצ במשך שנה וחצי בתקופה רווית אתגרים שידוריים, בשיאם של מגפה עולמית ומשבר כלכלי עולמי ומקומי. בד בבד, הציבה התקופה אתגרים מאחורי הקלעים כאשר מדיניות הסגרים מנעה את הגעתם של חיילי, עיתונאי ושדרי גלצ לתחנה והצריכה התארגנות מהירה למציאות חדשה. כל זאת כשגלצ נדרשת לשידורים רציפים ובמקביל, נמשכת חפיפת הדורות החדשים.

גלית אלטשטיין, מ״מ מפקדת גלצ והעורכת הראשית הודתה לאיבגי ואמרה: "תודתי הגדולה לאמיר על העבודה המאומצת בכלל ובתנאים הללו בפרט, אני מצפה להמשך דרכנו ועבודתנו המשותפת". 

חבר הכנסת מהציונות הדתית אופיר סופר אמר: "מבצע 'ניקוי גל״צ' מאנשי תקשורת ימנים החל היום. המטרה ברורה, מי שלא משרת את דעות הממשלה או מבקר אותה ימצא עצמו בחוץ".