יאיר שרקי בהודעה דרמטית

העיתונאי הסרוג שהמגזר כל כך אהב לראות באולפני חדשות 12 יצא בהודעה דרמטית שהפתיע רבים | גל השמועות הלך והתעצם עד ששרקי היה חייב להכחיש את השמועות

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/11/21 19:13 ב בכסלו התשפב

יאיר שרקי בהודעה דרמטית
יאיר שרקי, צילום: מתוך הפייסבוק

העיתונאי הסרוג של חדשות 12 יאיר שרקי, צייץ בסוף השבוע הודעה שהפתיע רבים. הישראלים שהתרגלו למראה הדתי של שרקי במעוז התקשורת חדשות 12, יצטרכו לנצור את התמונה לתקופה מסויימת כי העיתונאי הודיע כי הוא יוצא להפסקה.

בציוץ אותו פרסם בטוויטר כתב שרקי: "לוקח הפסקה קלה מהעבודה ומקווה שגם מהטוויטר. נתראה בקרוב". גל השמועות הלך וצבר תאוצה ושרקי היה חייב להרגיע את העוקבים: "לכל המסמסים המודאגים והשמחים: לא מתחתן ולא מתפטר. מנוחה. יודע שב2021 זה כבר לא מקובל אבל בוחן את הקונספט".

שרקי נולד וחי בשכונת קריית משה בירושלים והוא הרביעי משבעת ילדיהם של הרב אורי שרקי, מרצה בכיר במכון מאיר ורב קהילה בקריית משה בירושלים, וד"ר רונית שרקי, חוקרת ביולוגיה. שרקי למד בישיבת מקור חיים. לאחר סיום לימודי התיכון בה, בשנת 2011, התגייס לצבא, שירת בתחנת גלי צה"ל, ושימש ככתב לענייני דתות ובית הנשיא של התחנה. כחודש לאחר שחרורו מצה"ל, החל לעבוד בחברת החדשות של ערוץ 2 בתור כתב לענייני דתות. אחיו, שלום יוחאי שרקי, נרצח בפיגוע דריסה בירושלים ב-15 באפריל 2015.