10 דברים שלא ידעתם על עמית סגל

איך פגש את אישתו, איזה תקרית קרתה לו עם אבא של ביבי, ואיך הוא אוכל סושי? עמית סגל, העיתונאי המוכשר כמו שטרם הכרתם. עשרה דברים שלא ידעתם על עמית סגל

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 13/10/21 16:07 ז בחשון התשפב

10 דברים שלא ידעתם על עמית סגל
עמית סגל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

1.     עמית סגל מחק לאחרונה את אפליקציית הטוויטר מהסלולר שלו. הוא עדיין פעיל באפליקציה, אבל החליט שהוא רוצה למתן את מספר הציוצים כי זה הפך בעיניו למעין התמכרות.

2.     עמית סגל התחתן בגיל 29 עם בחירת ליבו רעות, וכמובן שכל חבריו לאולפן החדשות הגיעו לשמחה. יונית לוי אפילו הספיקה להנחות את המהדורה ולהגיע מיד לאירוע.

3.     אפרופו חתונה, סגל הכיר את אשתו על טיסה של אל-על. היא הייתה דיילת, והוא שאל אותה אם במקרה יש לה עיתון הארץ, ומשם הכל היסטוריה.

עמית סגל

עמית סגלצילום: Moshe Shai/FLASH90

4.     בתחילת דרכו נתבקש סגל לראיין את פרופסור בנציון נתניהו על ספרו. בנציון התנה שרק אם סגל יקרא את ספרו על האינקוויזיציה עד מוצ"ש יסכים להתראיין. ראוי לציין שמדובר על ספר של 1600 עמודים - ועוד באנגלית. סגל עמד במשימה, אך כששב לבנציון באותו מוצ"ש, הפרופסור הודיע לו מבעד לדלת שבסוף הוא החליט שלא להתראיין. 

5.     עמית יודע לאכול סושי עם צ'ופסטיקס כמו מקצוען.

6.     עמית סגל למד בישיבת נתיב מאיר, הוא זוכר את החוויה כלא טובה במיוחד ועד היום יש לו ביקורת על כך. 

7.     עמית לוקח כל בוקר את הילדים לגן והוא גם אחראי סנדוויצ'ים. טונה או שוקולד מישהו? 

8.     את האופניים הראשונים שלו קנו לו ברמאללה.

עמית סגל

עמית סגלצילום: Hadas Parush/Flash90

9.     סגל עשה תואר במדיניות ציבורית בקולג' האוניברסיטאי של לונדון.

10. עמית העלה פוסט ששבר את הרשת וזכה ל-257 אלף לייקים ול-50 אלף תגובות. בפוסט הוא בירך את כל מי ששלח לו פרחים לשבת. אותם משגרי פרחים רצו להודות לו על שהשמיע את קולם באולפן החדשות בזמן ההתפרעויות בלוד, עכו וכו.

 

-------------

יודעים עליו עוד משהו שלא כולם יודעים ? שתפו אותנו בתגובות