10 דברים שלא ידעתם על חנן בן ארי

כמה פעמים עשה חנן בן ארי טסט? ומה הוא באמת חלם לעשות לפני המוזיקה? עשרה דברים שלא ידעתם על הזמר והיוצר האהוב

חדשות כיפה הדרת פכטר 29/09/21 13:55 כג בתשרי התשפב

10 דברים שלא ידעתם על חנן בן ארי
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

1. חנן מכור לכל מה שמתוק כשבראש ובראשונה במבה וקולה. הוא נהנה במיוחד מקניית חטיפים ומתוקים בתחנות דלק, ואפילו פיתח תחביב של שילוב החטיפים בדרכים יצירתיות.

2. חנן עבר טסט ראשון פעמיים. איך פעמיים אתם שואלים? כי שללו לו את הרישיון בפעם הראשונה. מסתבר שהזמר באמת לא אוהב את העומס בכבישים.

3. חנן כשמו כן הוא - מחונן, הוא קיבל ציון של 706 בפסיכומטרי והחליט ללכת ללמוד חינוך. בתחילת הקריירה שלו כמוזיקאי, עוד עבד בתור רכז חברתי בתיכון בפתח תקווה, ולמרות ההצלחה הגדולה, עדיין חולם יום אחד לעבוד עם נוער בסיכון.

BEN ARI

חנן בן ארי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

4. את ההשראה ללהיט שלו "תותים" קיבל כשאמר לביתו "החיים שלנו תותים" והשניים התחילו לצעוק את זה כל הדרך אל הגן. זה היה עד כדי כך מדבק, שבסוף היום הגנת כבר הייתה חייבת לדעת באיזה שיר מדובר, כי כל ילדי הגן צועקים "החיים שלנו תותים!", וכך נולד לו שיר.

5. את אשתו הדסה הוא פגש בפורום ביכורים של כיפה, הייתה זאת היא שראתה אותו וביקשה מחברה משותפת לשדך ביניהם. חנן הרגיש כבר בדייט הראשון שזה זה, ולאחר חודשיים הציע לה נישואין.

6. ללידות של ילדיו הוא תמיד מגיע מצויד בגיטרה שלו, אישתו אוהבת שהוא מנגן ושר לה לאורך כל הלידה. היא מארגנת לו רשימת השמעה מראש, ולא משנה כמה שעות זה לוקח, תפקידו הוא לשיר לה ללא הפסקה.

חנן בן ארי

חנן בן ארי צילום: גיא כושי ויריב פיין

7. כינוי הילדות שלו - למרות שמבטיח שלא באמת היה כזה, הוא "חנון" ו"חנוני".

8. חנן מאוד אוהב ספורט, הוא עוקב באדיקות אחרי ענפי הספורט השונים מכדורסל ועד פוטבול כשהכי חשוב בעיניו זה כדורגל. הוא לא יוותר על ליגת האלופות, ואפילו שוקל להיות פרשן כדורגל יום אחד.

9. לחנן אין סמארטפון! רק נוקיה ישנה ופשוטה. הוא אוהב את השקט והפרטיות ככה שאת החשבונות שלו ברשתות החברתיות השונות חבריו לצוות מטפחים ומנהלים.

10. הוא שבר שיא ישראלי בהדסטארט של כמות התומכים באלבום ישראלי. עם 1503 תומכים באלבומו הראשון "איזון" וגיוס סכום של 129,615ש"ח.

 

יודעים עליו עוד משהו? ספרו לנו !

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן