tiktok היועץ המשורר: משה קלוגהפט כתב שיר שחורך את הטיקטוק

היועץ הסרוג משה קלוגהפט כתב לפני כמה חודשים ללהקת שלווה את הלהיט הרימי עיניים והשבוע הוא נבחר ללוות את קמפיין גיוס הכספים של העמותה, כשעל הדרך הוא כובש את הטיקטוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/21 11:10 ה באלול התשפא

היועץ המשורר: משה קלוגהפט כתב שיר שחורך את הטיקטוק
קלוגהפט, צילום: יחצ

לפני כמה חודשים יצא לאור השיר החדש של להקת שלווה "הרימי עיניים", השיר נותן אופטימיות ותקווה אחרי השנה קשה שעברה בעולם בעקבות נגיף הקורונה. בביצוע השיר משתתפות זמרות הלהקה, נאל כליפה ודינה סמטה בקולן המרגש. השיר נכתב על ידי מנהל הקמפיינים, משה קלוגהפט שכתב כמה שירים בעברו, קלוגהפט הוא היועץ של ראש הממשלה נפתלי בנט. אתמול (ה') סיפר קלוגהפט כי השיר זכה לקפיצה משמעותית.

/>
קלוגהפט סיפר כי השיר הרימי עיניים נבחר ללוות את גיוס התרומות לעמותת שלווה בשיתוף ערוץ 13 ש יתקיים מופע התרמה מיוחד. לכבוד הקמפיין לשיר הוצמד אתגר טיקטוק והוא חורך את הרשת עם מעל 5 מליון צפיות לאתגר הטיקטוק לשיר בשפת הסימנים. "אושר" כתב קלוגהפט.

להקת שלווה התפרסמה בתוכנית הכוכב הבא וזכתה לאהדה רבה בציבור, הלהקה פרשה בסוף התחרות כדי למנוע חילול שבת כאשר במידה והייתה מנצחת ההתמודדות באירוויזיון חל בשבת. הפקת האירוויזיון בחרה לתת ללהקה להופיע בחצי הגמר כאורחת המדינה, ההופעה הובילה לפרסום ופופולריות רבה ברחבי העולם ובסופו של דבר גם הופיעו בפני נשיא ארצות הברית. 


(הרימי עיניים, להקת שלווה).