רועי עידן חושף: זו הסיבה שהופסקה עבודתי ב-103FM

התסריטאי והמגיש הישראלי פרסם כי ב-103FM הפסיקו את עבודתו בתחנה כדי ליצור תכנית נוספת של שמאל נול ימין ראש בראש, "זה כבר על השולחן זמן מה, אראל בלם את זה בגופו אבל הגיע הרגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/21 12:30 כז בתמוז התשפא

רועי עידן חושף: זו הסיבה שהופסקה עבודתי ב-103FM
רועי עידן, צילום: עמית אבידן, CC BY-SA 4.0

רועי עידן מוכר לכם אולי בתור היוצר של סדרת המתח "מנאייכ" ששודרה בשנה שעברה בערוץ כאן 11 של תאגיד השידור הישראלי. עידן הוא בעיקר תסריטאי אבל הוא מוכר מאוד ברשתות החברתיות, בעיקר בטוויטר ופייסבוק בתור אושייה ימנית. פעם בשבוע מגיש עידן בצוותא עם איש התקשורת אראל סג"ל, תכנית אקטואליה ברדיו 103FM. אתמול פרסם כי עבודתו בתחנה הופסקה, והבוקר (ד') הסביר למה. 

"זה כבר לא מצחיק, תחנת רדיו מספר 2 שמעיפה אותי!", כתב רועי עידן, ועדכן מה עומד מאחורי ההחלטה: "רצון לגיטימי של מנהלי 103 לייצר תכנית ראש בראש שמאל ימין לאור הצלחת בן וינון. זה כבר על השולחן זמן מה, אראל בלם את זה בגופו אבל הגיע הרגע. אני חושב שזו טעות ולא יוכיח את עצמו בנתונים אבל דוגרי זה העסק שלהם וזכותם לנהל אותו לפי ראות עיניהם אני ממש סבבה עם זה וגם ככה משדר בשביל הכיף אז הכול טוב".

עידן כתב דבר נוסף כרקע להפסקת העבודה: "יש פוליטיקאים, בלי שמות, ש*מאוד* מחוברים לבעלי התחנה - ברמה שבעבר הציעו להתערב בשמי מול ההנהלה בכל מני עניינים. הפוליטיקאים האלה רגישים *מאוד* לביקורת ו*מאוד* לא מתים עלי כרגע, לא יכול להאשים אותם. אז קראו לי קונספירטיבי יכול להיות שהתזמון לא מקרי.

התסריטאי המצליח הבהיר את דבריו: "מעולם לא נתקלתי ברדיו בשיקולים לא ענייניים, ההחלטה לגוון את התכנית של אראל סופר לגיטימית כאמור החלק הקונספירטיבי הוא פרי מוח התסריטאי הקודח שלי בלבד". 

לסיום, הוא כתב: "בכל מקרה לא קרה שום אירוע דרמטי שהוביל לעזיבה שלי, הכול ברוח טובה. מאוד נהניתי לשדר ב 103 ואני מודה באהבה גדולה לכל אנשי התחנה".

"אגב אני מאוד אוהב רדיו אז אם יש שם בחוץ איזה מנהל של איזו תחנה שרוצה להיות מס' 3 שיעיף אותי עוד שנתיים שלוש אני זמין בפרטי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן