"אתם לא מבינים כמה משפיל וכואב לדעת שכל מה שגדלת עליו הוא לא נכון"

אתמול העלה סטטיק סטורי באינסטגרם בו נכתב כי גילה משהו "שמטלטל את החיים עצמם". היום הוא שיתף והרגיע את מעריציו שהעלו השערות רבות בדבר הפרסום: "רשמית, יהודי לכל דבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/20 10:41 יח באלול התשפ

"אתם לא מבינים כמה משפיל וכואב לדעת שכל מה שגדלת עליו הוא לא נכון"
סטטיק, צילום: Hadas Parush/Flash90

"עכשיו אמרו לי משהו שמטלטל את החיים עצמם. אני מאוד מקווה שזו טעות של הרגע, אחרת באמת שיהיה פה בלגן". כך כתב אתמול (א') סטטיק בסטורי שלו, בלי פירוט או הרחבה לכל עוקביו. 

הסטורי שהעלה הזמר והיוצר גרר כצפוי עשרות השערות מודאגות. החל מפרידה מבן הזוג המוזיקלי שלו בן-אל תבורי ועד למשבר ביחסיו עם ארוסתו. אך הבוקר דאג סטטיק להרגיע ולפזר את הערפל סביב הסטורי כשפרסם את הסיבה לדבריו.

הסטורי הראשון של סטטיק מאתמול

הסטורי הראשון של סטטיק מאתמולצילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם

סטטיק, ובשמו האמיתי לירז רוסו, אומץ על ידי הוריו בגיל קטן. הוא פתוח מאוד בנושא ושיתף מספר פעמים את הדבר, ותמיד ציין כי מעולם לא פתח את תיק האימוץ שלו. כעת מתברר שזו גם הייתה הסיבה לסטורי שפורסם.

רואים את המגן דוד הזה?", כתב סטטיק בסטורי שהעלה היום, שבצילום נראה תכשיט שהוא עונד. "זה התכשיט שתמיד עליי. כשאני מוריד את כל התכשיטים שאתם רואים, אותו, אני לא מוריד. וזה מאז שקיבלתי אותו, בסוף כיתה י"ב מאמא שלי. זוכר איך נכנסנו יחד לחנות בקניון חיפה ורכשנו אותו. גם לאחי יש כזה מסיום י"ב שלו, אתם יודעים - מעין מסורת".

"התכשיט מאוד חשוב לי כי זה מאמא ובגלל מה שהוא מסמל. גדלתי מאוד קרוב לדת. ימי כיפור בבית כנסת, כל החגים, עליתי לתורה בבר מצווה וקידוש אנחנו עושים יחד עד היום. טוב, אולי הקורונה קצת הרסה את זה, אבל הבנתם. הכל רגיל עד כאן", המשיך סטטיק.

"אתמול שמעתי מילים שלא שמעתי בחיי, בפעם הראשונה, הנושא שהכי כואב לי וקשה לי בעולם נחשף מתחת לאדמה עמוק עמוק איפה שקברתי אותו בלבי. נושא כל כך רגיש וכואב שאני כבר מבחוץ אדיש אליו כמערכת הגנה", הוא הוסיף, "כן, נכון, האימוץ. פתאום נהיה אישיו לקראת החתונה. פתאום היהדות הזו שלי, הזהות שלי, הייתה מוטלת בספק. אתם לא מבינים כמה משפיל וכואב לדעת שאולי כל מה שגדלת עליו הוא לא נכון. אולי כל מה שאתה יודע הוא אשליה. ראיתי שחור. ראיתי כל כך שחור שלא היה אכפת לי יותר כלום".

"למזלי, הודות למאמצים מרובים בעיקר של המנהלים שלי, חפירות ארכיאולוגיות באמת, חזרה לי הנשימה. חזרה לי הנשמה. רשמית, יהודי לכל דבר", הרגיע סטטיק את מעריציו. "אם אי פעם בחיי הייתי קרוב להתקף לב - זו הייתה הפעם הזו. תודה לכל מי שדאג לי, לא יכולתי לענות או לשתף מהבושה, מהכאב. תאריך חדש יקבע לחתונה. החיים ימשיכו כסדרם".