מנכ"ל חדש למועצה מקומית בית אל

חיים מרגוליס, חתנו של הרב אליעזר מלמד, אשר שימש מנכ"ל היישוב הר ברכה, יחליף את שירה ליבמן מנכ"לית מועצת בית אל בעשורים האחרונים. ראש המועצה מסר: "רבים מההישגים שנרשמו ביישוב לאורך התקופה היו רשומים על שמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/21 11:33 טז בסיון התשפא

מנכ"ל חדש למועצה מקומית בית אל
חיים מרגוליס, צילום: ללא

שירה ליבמן, אשר כיהנה כמנכ"לית מועצת בית אל במהלך ארבע השנים האחרונות, מסיימת את תפקידה בימים אלו. זאת לאחר למעלה מ-20 שנות עבודה במועצה. במקומה ייכנס לתפקיד חיים מרגוליס, חתנו של הרב אליעזר מלמד, אשר כיהן בתפקיד מנכ"ל היישוב הר ברכה במשך שלוש שנים וחצי. 

שירה ליבמן, המנכ"לית היוצאת הודתה לשותפיה בבית אל ומסרה: "אני עוזבת את תפקידי במועצה לאחר שנים ארוכות בהם הייתי חלק מצוות אדיר של עשייה שקידם את היישוב בית אל לגבהים חדשים. אני כבר מתגעגעת לשותפים לדרך שסייעו כה רבות לממש את החזון המשותף לבית אל צומחת וגדלה. אתגרים רבים נוספים נמצאים לפנינו ופרויקטים שיקדמו את בית אל כבר נמצאים בהליכי ביצוע מתקדמים. אני מאחלת בהצלחה רבה לחיים בהמשך הדרך. הצלחתו הצלחתנו".

 

שירה ליבמן, המנכ"לית היוצאת

שירה ליבמן, המנכ"לית היוצאתצילום: ללא 

חיים מרגוליס, המנכ"ל הנכנס מסר: "כבוד הוא לי לקבל את המושכות של ניהול מועצה מקומית כמו בית אל. הפוטנציאל של היישוב הוא אדיר והעשייה מתבצעת במלוא המרץ. ביחד עם שאר מנהלי ועובדי המועצה אני בטוח שנצליח לעמוד ביעדים שהוצבו ולהציב יעדים חדשים וגבוהים. שירה השאירה אחריה מועצה מלאת חזון ואני נרגש להמשיך אותו". 

ראש מועצת בית אל שי אלון בירך על המינוי ומסר: "שירה עוזבת אותנו לאחר שנים שהמועצה הייתה ביתה הראשון. רבים מההישגים שנרשמו ביישוב לאורך התקופה היו רשומים על שמה. כל ראש מועצה יודע כי בלי מנכ"ל או מנכ"לית חדורי מוטיבציה ועשייה לצידו הוא נידון לכישלון. לשמחתי בית אל כולה זכתה במנכ"לית מהשורה הראשונה. אני מברך את חיים עם כניסתו לתפקיד ובטוח שהוא ימשיך את המסורת של מנכ"לים מוצלחים בבית אל"