"כמה יפה תורת ישראל" | אביב אלוש בסיפור מרגש מלא תקווה

הזמר והשחקן נסע לטבול במעיין ושכח שם את טבעת הנישואין שלו, משפחתו חששה כי אדם שראה את הטבעת כבר לקח אותה. אלוש בניגוד אליהם האמין שהמוצא ישיב את הטבעת ויקיים את מצוות "השבת אבידה". לבסוף התרחש רגע מאחד ומחזק: "לנצח את הספק זה הנצחון האמיתי"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 25/05/21 15:42 יד בסיון התשפא

"כמה יפה תורת ישראל" | אביב אלוש בסיפור מרגש מלא תקווה
אביב אלוש, צילום: צילום מסך, אינסטגרם

השחקן והזמר אביב אלוש נסע לטבול במעיין ושכח שם את טבעת הנישואין שלו, משפחתו חששה כי בודאי אדם שראה את הטבעת כבר לקח אותה. אלוש בניגוד אליהם האמין שהמוצא ישיב את הטבעת ויקיים את מצוות "השבת אבידה", לבסוף משפחתו שמחה לגלות שהם טעו ואלוש צדק. 

אלוש סיפר על כך לעוקביו בעמוד האינסטגרם שלו: "ביום שישי הלכתי עם הילדים לטבול באחד מהמעיינות האהובים עלי בצפון והנחתי את הטבעת נישואין בצד ושם גם נשארה.  אחרי רבע שעה קלטתי שהיא לא עלי ונזכרתי שלא לקחתי אותה ומיד חזרנו למעיין..."

"הילדים נלחצו ואמרו לי אבא, מישהו בטוח לקח אותה ואני ברוגע אמרתי להם שאין סיכוי בעולם שמישהו לקח אותה וגם אם היא לא שם אז מישהו לקח אותה כדי להחזיר ולקיים את מצוות
"השבת אבידה" ובאמת הגעתי לשם והיא לא היתה." סיפר אלוש על התחושות בקרב משפחתו.

"היו שם כמה חברה שניסו לעזור ולחפש אותה ואני בבטחון מלא אמרתי להם שבטוח מישהו לקח אותה כדי לשמור עליה ולהחזיר. השארתי שם פתק קטן עם טלפון ושחררתי. והבטחתי לילדים שתוך כמה ימים הטבעת תחזור." אלוש שיתף את האמונה כי הטבעת עוד תשוב אליו.

אביב אלוש

אביב אלושצילום: צילום מסרך, אינסטגרם

לבסוף כתב השחקן והזמר על הרגע בו הטבעת שבה אליו: "היום בבוקר תוך כדי הקפה קיבלתי הודעה עם צילום של פתק שמישהו השאיר ליד המעיין ושהטבעת נמצאת אצלו.", אלוש הוסיף "החיוך שזה העלה בי הוא לא היה חיוך של שמחת המציאה הוא היה חיוך ושמחה שלי מעצמי שלרגע לא היה לי ספק - כי לנצח את הספק זה הנצחון האמיתי."

"אז האיש המיוחד הזה הוא יעקב מלול מצפת והחיבוק המצווה והסיפור הקטן הזה שהיה בינינו הרחיב לנו את הלב מקצה לקצה. כמה יפה תורת ישראל וכמה יפה עם ישראל שצועד בדרכיה." סיכם אלוש את הסיפור המשמח.

אביב אלוש

אביב אלושצילום: צילום מסך, אינסטגרם