עוז זהבי, טלי שרון וליאור אשכנזי בסדרה חדשה על העולם החרדי - שלא הכרתם

מה קורה שתלמידת תיכון היא העדה היחידה לרצח שהתרחש בבית הספר שבו היא לומדת? היא מוכנסת לתכנית להגנת עדים ועוברת מרמת גן למשפחה חרדית בבני ברק שתסתיר אותה. כל הפרטים על דרמת המתח היומית החדשה לילדים ולנוער של יס וניקלודיאון

חדשות כיפה נעמה כהן, חדשות כיפה 26/11/20 12:58 י בכסלו התשפא

עוז זהבי, טלי שרון וליאור אשכנזי בסדרה חדשה על העולם החרדי - שלא הכרתם
בת השוטר, צילום: רונן פדידה, באדיבות yes‏

שבועות לפני שתתחיל העונה החדשה של "שטיסל" ובזמן הצילומים לעונה השנייה של הסדרה "שבאבניקים", עולה לשידור עוד סדרה חדשה שנותנת הצצה לחברה החרדית בישראל.

הסדרה החדשה "בת השוטר", דרמת מתח יומית, שמשודרת בערוץ TEENNICK למנויי YES. הסדרה מגוללת את סיפורה של דנה (ליאנה עיון) תלמידת תיכון חילוני ברמת גן, שהייתה עדה לרצח. המשטרה מחליטה להעביר את דנה לתוכנית להגנת עדים שבמסגרתה היא עוברת מביתה הרגיל לבית חרדי בבני ברק. הסדרה עוסקת בהבדלים בין ערים כל כך קרובות אך כל כך שונות כמו רמת גן ובני ברק וכמו כן על הבדלים בין חילונים לדתיים.

בסדרה משתתפים עוז זהבי, שמגלם את המורה החשוד ברצח, ליאור אשכנזי, שמגלם את השוטר האחראי על חקירת הרצח וגם טלי שרון שמופיעה בסדרה בתור האמא השוטרת של דנה. לאלו מכם שאינם מנויי YES, ניתן לצפות בפרקים הראשונים של הסדרה גם באתר  באתר YOUTUBE.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן