אביב גפן נלכד בהצפות וחולץ: "תודה רבה למתנדבים"

סוף השבוע עמוס ההצפות לכד ישראלים רבים, בהם גם הזמר הישראלי שחולץ על ידי כוחות המשטרה. גפן שיצא בריא ושלם קרא לעיריית ראשון לציון לטפל בבעיית התשתיות בעיר: "מקווה שראש העיר מטפל בכל שכונות העיר באופן שוויוני"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 21/11/20 20:37 ה בכסלו התשפא

אביב גפן נלכד בהצפות וחולץ: "תודה רבה למתנדבים"
אביב גפן, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

במהלך השבת שרר מזג אוויר סוער וגשום שהוביל להצפות ושיטפונות ברחבי הארץ, עשרות לכודים ברחבי הארץ נאלצו לקבל סיוע מכוחות ההצלה. במגן דוד אדום דיווחו כי הם הוזנקו לעשרות אירועי הצפה כתוצאה מירידת גשמים בהם נלכדו נוסעי רכבים. בין הלכודים שחולצו הוא לא פחות מהזמר אביב גפן וחולץ על ידי כוחות המשטרה ומתנדבים. 

על פי הנהלתו של הזמר נמסר כי גפן נסע לשיכון המזרח בראשון לציון על מנת אצל נהג ההופעות שלו, שהחלים לאחרונה מקורונה. אך כמו מספר לכודים בראשון לציון, גם גפן מצא את רכבו לכוד בלב ההצפות והזעיק עזרה. למזלו של הזמר כוחות חילוץ כבר היו באזור בהם מתנדב מהשכונה בשם ירין, שזיהה את הזמר וסייע לחלצו. 

גפן מסר בתגובה לאירוע לאתר ynet: "תודה רבה למשטרה ולמתנדבים המקומיים על תגובתם המהירה. מאחל לתושבי שיכון המזרח המקסימים שיקימו להם תשתיות כמו בראשל"צ המערבית. זה לא בסדר שצריכים להעביר תינוקות עטופים במגבות באישון לילה. מקווה שראש עיריית ראשל"צ מטפל בכל שכונות העיר באופן שוויוני" .

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן