שלומי שבת השתחרר מבית החולים: "קיבלתי תמיכה מאלפים"

הזמר הוותיק, שאושפז במצב קשה בשל מחלת הקורונה, שוחרר מבית החולים אחרי קרוב לחודש, ויצא לביתו: "רוצה להודות לצוותים הרפואיים במחלקת הקורונה בבילינסון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/20 13:44 ה בחשון התשפא

שלומי שבת השתחרר מבית החולים: "קיבלתי תמיכה מאלפים"
שלומי שבת, צילום: Miriam Alster/FLASH90

שלומי שבת חוזר הביתה. אחרי שבועות ארוכים של אשפוז במחלקת קורונה, חלק מהזמן כשהוא במצב קשה, לאחר שנדבק בנגיף, השתחרר הבוקר (ו') הזמר בן ה-66 מבית החולים בילינסון וחזר לביתו.

"אני רוצה להודות לצוותים הרפואיים במחלקת הקורונה בבילינסון", אמר שבת בצאתו מבית החולים. "למרות הריחוק שנוצר מהמיגון והמסכות, הצוות הצליח לתת תחושה חמה, קרובה ומחבקת לצד הטיפול המקצועי".

הוא סיפר על התמיכה שקיבל והודה לאנשים שתמכו בו: ''קיבלתי תמיכה מאלפי אנשים שחיזקו את רוחי ואני שולח לכולכם תודה ומחכה לרגע שאחזור לבמה ואפגוש אתכם".


(הסינגל שהוציא שלומי שבת במהלך אשפוזו)

במהלך תקופת אשפוזו הוציא שבת שיר, שהקליט עם בני משפחתו. עם הוצאת השיר כתב: "בימים מורכבים אלה שכולנו עוברים עכשיו אין משהו שיותר מחמם את ליבי ומחזק אותי, כמו המוזיקה והתמיכה של המשפחה, החברים, הקהל שלי ובכלל כל האנשים מהארץ ומהעולם שמציפים אותי באהבה אין סופית שלא מובנת מאליה. לכן בחרתי לשחרר לכם שיר שהקלטתי עם האנשים הכי קרובים אלי. ילדיי האהובים, מנור ואביהו ואחותי היקרה לאה. השיר הזה מרגש אותי ומחזק אותי כל פעם מחדש. מקווה שגם אתם תאהבו אותו. באהבה גדולה, שלומי".