אביב אלוש שלא הכרתם: שומר שבת, מניח תפילין ושוקל לשמור נגיעה

השחקן האוהב והפופולרי מספר על התהליך של ההתקרבות ליהדות, והשינויים שעשה בעקבות כך: "לא אעשה פרסומות מיניות". הוא גם מתייחס לקורונה, האפשרות לבחירות ובא המשיח: "נתניהו הוא ראש הממשלה האחרון של מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/20 11:32 כח בתשרי התשפא

אביב אלוש שלא הכרתם: שומר שבת, מניח תפילין ושוקל לשמור נגיעה
אביב אלוש, צילום: פלאש 90

השחקן המוערך, אביב אלוש, התראיין ל"ידיעות אחרונות" ושם הוא סיפר על תהליך ההתחזקות שלו, שמגיע לכמעט חזרה בתשובה לגמרי. בראיון הוא מדבר על השינויים שעשה ויעשה בקריירה בעקבות ההתחזקות, ואפילו על האפשרות שישמור נגיעה. בנוסף הוא פותח על מה הוא חושב על הנזק שעשתה הקורונה לתרבות והדת, וגם הבשורה שהיא מביאה. אלוש גם מסביר מדוע הוא סבור שלא יהיו עוד בחירות כי נתניהו יהיה ראש הממשלה האחרון.

"יש תפקידים שאני לא אוכל לעשות יותר"

 בתחילת הריאיון מצהיר אלוש כי הוא מאס בלעשות תפקידים בעלי אופן מיני, ולא רק בגלל ההתחזקות אלא כי מאס בדברים שהם גורמים. "זה כזה עצוב. כל העולם שבוי באיך רואים אותי. לפעמים ילדות בגיל ממש צעיר פונות אליי ומתחילות איתי בצורה ישירה ברשת, תראי לאן הגענו" סיפר אלוש. "היום יש כבר סצנות במשחק שאני כבר לא אעשה. זה לא כיף להתנשק מול מצלמות, ועוד יותר מזה כשדי כופים את זה עליך". אלוש מספר כי הוא כבר לא מוכן להצטלם לסצנות של קיום יחסי מין ולא מפחד מהמחיר שישלם: "אולי יש תפקידים שאני לא אוכל לעשות יותר, בסדר, מהמם. אני מקבל בהכנעה ובאהבה את המציאות החדשה. זה לא קשור אפילו רק לתורה העניין הזה. יש לי גם ילדים". 

אלוש אפילו מגדיל לדבר על האפשרות שישמור נגיעה: "גם זה יבוא, כנראה, כשאני אהיה מוכן. ברור שהתחלתי לחשוב על זה. אני בנאדם שמאוד אוהב לחבק ואוהב מגע. אבל פתאום אני רואה בקורונה שזה לא נורא לשמור נגיעה, כולם שומרים נגיעה. אתה פוגש ברחוב מישהו, ואתה אוהב אותו בעיניים, אתה לא צריך לגעת בו". אלוש מספר כי מאז שעבר לגור במירון קם בחמש בבוקר, הוא הולך לעץ האלון הקבוע שלו להניח תפילין ולהתפלל. בערבים הוא הולך ללמוד בחבורה יחד עם עוד מספר חברים שלומדים יחד תורה וגמרא.

"כאדם מאמין אתה מיד מבין מה קורה פה"

אלוש גם התייחס להשפעות הקורנה בישראל ובעולם ורואה בכך סימנים של שינוי שעלינו ללמוד מהם: "אישית אני כן מאמין שצריך להישמר ולהקפיד. אני גם אוהב את זה. הניקיון הזה שמזכיר לנו להיות גם נקיים מאגו ומיצר רע. ומה זה המסכה? קודם כל שתוק, סתום את הפה. תחשוב לפני שאתה מדבר". הוא אף מגדיל להגיד כי הקורונה היא סימן של בא המשיח: "שהבורא הביא וירוס קטן שהורס את העולם הישן ולא בכדי. בית המקדש השלישי והאחרון גם יהיה חלק מזה".

"לא יהיו יותר בחירות. נתניהו הוא ראש הממשלה האחרון של מדינת ישראל" קובע אלוש. הוא מסביר מהיכן הוא סבור כך: "ככה אמרו הרב כדורי ועוד הרבה רבנים. אז עכשיו רע, אבל בעצם זה סולל דרך לעידן אחר, שבו יש פחות שנאת חינם, שבו אנשים מוצאים את אלוהים ואת האמונה, שבו השיטה מתחלפת במשהו חדש. דקה לפני הקורונה היינו כבר ככה קרובים למלחמת עולם, והיום הרי יש כבר פצצות אטום. לכן כל הקורונה הזאת היא רחמים גדולים על העולם". עוד הוא מוסיף: "פתאום בא וירוס קטן אחד שאף אחד לא יודע מה הסיפור שלו, מוריד לכולם את הגאווה ואת האגו והוא יביא אותנו לאיחוד. כאדם מאמין אתה מיד מבין מה קורה פה. אני לא מחדש כלום, יש המון כתבים על אחרית הימים וגם על זה שגוג ומגוג תהיה בכלל מגפה. אז כשאני עושה 1 ועוד 1 ויוצא לי 2".