הפיקוד הבכיר ברבנות הצבאית התחלף בטקס מרשים

ראש מטה הרבנות וראש מחלקת הרבנות עזבו את תפקידיהם בטקס מרשים, בו נכנסו מחליפיהם - הרב שרון צברי והרב אבנר כהן - לתפקידיהם החדשים: "כשרונותיכם ומידותיכם יסייעו בידכם לקדם את הרבנות הצבאית קדימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/20 22:27 כו בסיון התשפ

הפיקוד הבכיר ברבנות הצבאית התחלף בטקס מרשים
הטקס בבסיס הרבנות, צילום: דובר צה"ל

בבסיס הרבנות הצבאית התקיים הערב (ה') טקס החלפת הפיקוד הבכיר של חיל הרבנות הצבאית. בטקס השתתפו בכירי הרבנות הצבאית, ראשי ענפים רבנים צבאיים, להקת הרבנות הצבאית, ובני המשפחות.

במהלך הטקס הביעו הדוברים ברכת תודה לראש מחלקת הרבנות היוצא אל"ם הרב חגי וולסקי ולראש מטה הרבנות היוצא אל"ם צחי דותן. וכן ברכת הצלחה לראש מחלקת הרבנות הנכנס אל"ם הרב שרון צברי וראש מטה הרבנות הנכנס אל"ם אבנר כהן. 

הטקס בבסיס הרבנות

הטקס בבסיס הרבנותצילום: דובר צה"ל

הרב הראשי לצה"ל תא"ל הרב אייל קרים חתם את הטקס ואמר: "צחי והרב חגי כמו כל פרידה קשה עלי פרידתכם. הקדשתם את מיטב שנותיכם לצה"ל בכלל ולרבנות בפרט בשלל תפקידכם בשטח ובמטה. עשיתם ימים כלילות כדי להביא את הרבנות הצבאית למקום שבו היא נמצאת היום.
אבנר והרב שרון, האתגרים העומדים לפתחה של הרבנות הצבאית אינם פשוטים, מהיכרותי רבת השנים אתכם ברור לי שיכולותיכם, כשרונותיכם ומידותיכם יסייעו בידכם לקדם את הרבנות הצבאית קדימה מהמקום אליו הביאו אותה צחי והרב חגי"