"הרב נוח": קידוש, שומרת כשרות ואומרת 'קריאת שמע' אבל "לא חוזרת בתשובה"

השחקנית והדוגמנית אגם רודברג מגיבה לשמועות בברנז'ה על התחזקותה בשמירת מצוות ואומרת: "גם לפני הצגות אני מתפללת, לקחתי משהו מספר תפילה, סוג של מדרגת כניסה לבמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/17 13:59 ח בתמוז התשעז

"הרב נוח": קידוש, שומרת כשרות ואומרת 'קריאת שמע' אבל "לא חוזרת בתשובה"
אגם רודברג, צילום: צילום מסך

השחקנית אגם רודברג התראיינה ל'ידיעות אחרונות'  והתייחסה לשמועות בברנז'ה כי היא מתחזקת:  "אני הרב נוח, ככה מגדירה את עצמי", היא אמרה, "לוקחת מה שנוח לי ומה שכיף לי. כשאני מתפללת בלילה זה כמו מדיטציה, שנייה לפני השינה. גם לפני הצגות אני מתפללת, לקחתי משהו מספר תפילה, סוג של מדרגת כניסה לבמה. אני אוכלת כשר, אני צמחונית, אז קל יחסית, ופירות ים אני לא אוהבת. קיבלתי כל כך הרבה, אז מה זה בשבילי לעשות את הדבר הפעוט הזה?"

 

"מרגישה שאני מחוברת לעצמי ושיחסית דברים קורים כמו שאני רוצה, חמסה־חמסה, אז זו הכרת תודה לאלוהים, לקארמה, איך שאתה רוצה, על ידי תפילה. אני נורא אוהבת דברים של מסורת, קידוש בשישי, למשל, כיף לי לעשות".

 

לגבי שמירת שבת אמרה רודברג כי לא יכולה עדיין לראות את עצמה מוותרת על העבודה בימי שישי: "אני גם לפעמים עובדת בשישי. אם הייתי יכולה לא לעבוד הייתי מאוד שמחה. כרגע זה לא מתאים. יש בזה משהו מגניב, אבל אני לא רואה את עצמי שומרת שבת".

וכשהכתב, רז שכניק שואל אותה האם היא חוזרת בתשובה ענתה: "לא, אני משתדלת להיות בנאדם טוב בדרכי ולעזור לבריות במה שיכולה. עדיין עושה קריאת שמע כל לילה".