ביקורת ירושלמים, מצאנו בשבילכם את המקום המושלם לקינוח מושחת

רשת הגלידריות הכשרה למהדרין ג'ט לק פתחה סניף חדש ליד שוק מחנה יהודה, המציע קינוחים מושחתים עם גלידה איטלקית טרייה והכל בכשרות בד"צ בית יוסף, חלב ישראל

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 12/06/23 18:06 כג בסיון התשפג

ירושלמים, מצאנו בשבילכם את המקום המושלם לקינוח מושחת
שילוב מנצח של כנאפה ופנקייק, צילום: גל זהבי

רשת הגלידריות הכשרה למהדרין ג'ט לק מתרחבת, לאחד עשר הסניפים הקיימים מצטרף ג'ט לק נוסף והפעם ברחוב יפו, מול הכניסה לשוק מחנה יהודה בירושלים. הרשת הוקמה לפני כ-20 שנה על ידי מורג ועידו כנפי, תחילה כגלידריה קטנה ונחמדה באשקלון, עם הזמן פיתחו בני הזוג את הקונספט לכדי רשת לקינוחים מושחתים, עם גלידה איטלקית טרייה בכשרות מהודרת של בד"צ בית יוסף.

טעם של חו"ל בכשרות מהודרת

"כל המוצרים שלנו כולל אלה שמיובאים מאיטליה, הם ברמה איטלקית גבוהה, בכשרות בד"צ בית יוסף. באמצעות ההקפדה שלנו, אנחנו מסייעים ללקוחותינו לאכול הכי טעים, בהכי כשר", אומרת מורג. "במעבר לכשרות המהודרת גילינו שאם מתאמצים, אפשר להשיג את חומרי הגלם בכשרות גבוהה. אנו מציעים טעם של חו"ל בכשרות מהודרת".

קינוחים מושחתים

קינוחים מושחתים צילום: גל זהבי

מורג מגלה שהרב שמספק את הכשרות באיטליה, עוקב אחרי גידול
דובדבני 'אמרנה' ייחודיים בעלי טעם וגוון עז במיוחד, הקיימים רק באיטליה, "הרב בודק את העץ משלב הזריעה, ומלווה אותו כשהוא גדל באיטליה". מטבע הדברים והוראות הכשרות, הרשת מקפידה מאוד גם על שמיטה לחומרה, "אני יודעת כמה זה קריטי למי שצורך כשרות. אנחנו עומדים בכל כללי הכשרות ועם זאת אנחנו מקפידים שהמוצר יראה טוב ויהיה ברמה גבוהה מאד".

אל תפספסו את הכנאפקייק

במהלך הביקור בסניף החדש טעמנו חלק ממבחר הקינוחים המושחתים שיש לרשת להציע. מעבר לגלדיה איכותית וטעימה, ג'ט לק מספקת קינוחים שונים ומגוונים שקשה למצוא את כולם במסעדות קינוחים מקבילות בתחום.

הוופל בורלה (59 שקלים) הוא ללא ספק ייחודי ומשלב שני קינוחים באחד. וופל בלגי עם שוקולד לבן עליו מונח קרם ברולה מוגש עם כדור גלידה וקצפת. 

וופל ברולה

וופל ברולה צילום: לינוי גולדשטיין

אחד הקינוחים שאסור לכם לפספס הוא הכנאפקייק (73 שקלים) מוגש לשולחן כנאפה חם ומדהים על פנקייק בזילוף רוטב פיסטוק ושברי פיסטוק, מוגש עם כדור גלידה וקצפת טעימים במיוחד.

כנאפה ופאנקייק בקינוח אחד

כנאפה ופאנקייק בקינוח אחד צילום: לינוי גולדשטיין

מנת קינוח שחובבי הז’אנר אוהבים במיוחד היא הצ׳ורוס (55 שקלים) מגיעים במרכז הצלחת 6 מקלות עטופים בסוכר קינמון, מגיעים עם כדור גלידה בליווי שוקולד אגוזים, לבן, ריבת חלב.

לאוהבי השייקים מומלץ לשתות את שייק'לק שחיתות (37 שקלים) השייק המושחת והמפורסם של הרשת, מגיע עם קצפת ותוספות מושחתות.

צילום: ללא

הסניף הירושלמי

הסניף הירושלמי צילום: ללא

כתובת: יפו 104, ירושלים – בולמולשוק  

שעות פעילות:
א' – ד':  08:00-00:00
ה': 08:00-02:00
שישי: 08:00 עד שעתיים לפני כניסת השבת
שבת:  45 דק' מצאת השבת עד 01:00

הכותב הינו אורח של המסעדה