חדש על המדף לא נרגעים מהפיסטוק: המעדן הנוסטלגי חוזר עם טעם מפתיע

חידוש מרענן לסדרת המעדנים הנוסטלגית של שטראוס. מהדורה מיוחדת של מעדן הגולן בטעם פיסטוק | דנונה, מותג היוגורט המוביל מבית שטראוס, מרחיב את סדרת דנונה מולטי ומשיק שני משקאות חדשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/24 11:01 כו בטבת התשפד

לא נרגעים מהפיסטוק: המעדן הנוסטלגי חוזר עם טעם מפתיע
מעדן בטעם פיסטוק, צילום: סטודיו שטראוס

המעדן הנוסטלגי בטעם חדש

מחלבות שטראוס משיקים מהדורה מיוחדת של "מעדן הגולן בטעם פיסטוק" 3.9% שומן - טעם נוסף ומפתיע למעדן הנוסטלגי האהוב. בסדרה הקיימת יש שלושה מוצרים: מעדן הגולן בטעם שוקולד חלב, שוקולד מריר ווניל.

זוהי הפעם השניה שמעדן הגולן משיק טעם חדש שלא היה בעבר והפעם עם חיבור לטרנד הקולינרי העכשווי של טעם הפיסטוק – הוא עשיר ומפנק ומצטרף לסדרה האהובה שחזרה למדפים לפני כשנתיים.

מעדן הגולן חזר למדפים בקיץ 2021 כתגובה למאות פניות ופוסטים שקיבלנו מצרכנים שקראו להחזירו. המעדן חזר כמהדורה נוסטלגית מוגבלת למספר חודשים, אך לאור אהבת הצרכנים והביקוש הגבוה, הוא חזר כחלק ממגוון המוצרים הקבוע ואף בטעמים נוספים, וניל, שוקולד מריר ועכשיו גם בטעם פיסטוק.

משקל: 125 גרם. כשרות: רובין. אלרגנים: חלב.

מעדן הגולן בטעם פיסטוק

מעדן הגולן בטעם פיסטוק צילום: סטודיו שטראוס

דנונה מולטי – עכשיו גם במשקה

דנונה, מותג היוגורט המוביל מבית שטראוס, מרחיב את סדרת דנונה מולטי ומשיק שני משקאות – משקה מולטי לבן בטעם טבעי ומשקה מולטי במתיקות מעודנת עם צ'יה, ללא תוספת סוכר לבן וללא ממתיקים מלאכותיים.

המשקאות החדשים בסדרה, כוללים את הערכים התזונתיים שיש בדנונה מולטי: דל לקטוז, ללא גלוטן, 12.4 גרם חלבון במשקה עם הצ'יה ו-13 גרם חלבון במשקה הטבעי, וכמובן –סידן, ויטמין D, מגנזיום, אבץ וברזל.

מיכל שרגיל, מנהלת שיווק דנונה: "מאז השקתה סדרת דנונה מולטי מתקבלת באהדה רבה ע"י צרכניות וצרכנים רבות ורבים, בנות ובני הגיל השלישי (אבל לא רק!) אנחנו שמחים להרחיב את הסדרה ולאפשר לצרכניות ולצרכנים ליהנות ממנה בהזדמנויות נוספות לאורך היום, עכשיו גם במשקה".

משקל: 255 גרם. כשרות: רובין. אלרגנים: חלב.

דנונה בטעם חדש

דנונה בטעם חדש צילום: סטודיו שטראוס