חדש על המדף אל תספרי לגיסתך איפה קנית את הסיר המהמם הזה

רשת "סולתם" משדרגת את המטבח לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ומשיקה את סדרת כלי הבישול החגיגית WHITE GOLD. סדרה חדשה ורחבה של כלי בישול וטיגון, המשלבת בין חומרי גלם איכותיים, נוחות שימוש מרשימה, מראה מעוגל מיוחד וצבעוניות חגיגית

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/23 12:36 כד באלול התשפג

אל תספרי לגיסתך איפה קנית את הסיר המהמם הזה
הסדרה החדשה של סולתם, צילום: יחצ

ראש השנה הוא זמן של התחלות חדשות וארוחות חג בלתי נגמרות, וכמובן - מתנות. לכבוד החג מציעה הרשת לחדש את המטבח או להעניק כמתנה סדרת כלים שהיא גם אופה וגם יפה. מחד, כלים בצבע לבן צח שמעוטרים בידיות בצבע. מנגד, איכות מנצחת ומגוון יתרונות קולינריים, בריאותיים ותחזוקתיים, לכלים שיהיו פרקטיים במשך שנים.

ציפוי נון סטיק למניעת הידבקות האוכל לדפנות הסיר

הסדרה החדשה בולטת בחגיגיות החיצונית של הפריטים בה, המשלבים בין הצבע הלבן הצח יחדיו עם דיטיילס בצבע זהב מלכותי ומכסים מזכוכית שקופה, אך זו אינה מעלתה היחידה. הכלים בה חזקים ועמידים במיוחד לשימוש של שנים קדימה הודות לאופן ייצורם מאלומיניום בתהליך רב שכבתי.

זאת ועוד, חלקם הפנימי מצופה בציפוי NON STICK איכותי המונע את הידבקותם של המאכלים לדפנות ומאפשר בישול בריא יותר עם שימוש מופחת בשמן, שומן, חמאה או מרגרינה. ידיות הכלים הזהובות הונדסו בצורה ארגונומית לנוחות שימוש מירבי ביד המבשל ועשויות מנירוסטה נעימה למגע. כמו כן, מכסה הזכוכית המאפשר לעקוב אחר קצב הבישול מבלי צורך להרימו הינו חסין חום ובטוח לשימוש. הכלים בסדרה מתאימים לשימוש בתנור עד לטמפרטורה של 130 מעלות ובכל סוגי הכיריים, לרבות אינדוקציה.

הסירים החדשים של סולתם

הסירים החדשים של סולתם צילום: יחצ

הסדרה כוללת 7 סירים בקטרים הנעים בקטרים של 18 עד 36 ס"מ (נפחים של 2- 7.5 ליטרים) וסיר סוטאז' 30 ס"מ (4 ליטר). מתאימים כתוספת לשדרוג המטבח הפרטי או כמתנה מרשימה למארחים ואנשים אהובים לכבוד החג. הכלים אינם מכילים PFOA, קדמיום או עופרת. טווח מחירי הסדרה: 200 – 400 שקלים. להשיג ברשת חנויות "סולתם" ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות.