ביקורת מסעדות מושו בר: קוקטיילים ואוכל כשר בלב תל אביב

במרתף של קפה האנוי מסתתר בר קוקטיילים כשר שמתהדר במנות קטנות ומיוחדות: אל תפספסו את מנת מדליון כבד האווז ומנת הקריספי ספייסי טונה | ביקורת מסעדות

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/22 17:04 כב באלול התשפב

מושו בר: קוקטיילים ואוכל כשר בלב תל אביב
Foie Gras, צילום: יונתן בן חיים

לא קל למצוא אוכל בתל אביב. במיוחד לא בר, במיוחד לא כזה שעובר מפה לאוזן. כזה הוא המושו בר: מתחבא במרתף של קפה האנוי ומציע בשורה של ממש לצעירים דתיים שלא רוצים לוותר על החוויה של בר בלב העיר העברית הראשונה. מהקפה שנמצא בקומה העליונה יורדים במדרגות ונכנסים למושו בר.

בר קוקטיילים אסייתי עם נגיעות מערביות

המושו הוא בר קוקטיילים אסייתי עם נגיעות מערביות שמציע קוקטיילים מיוחדים ולצידם מנות קטנות ומשגעות שישאירו אתכם עם טעם של עוד. אנחנו התחלנו בשני קוקטיילים: Ginseng המכיל טקילה, אננס, עלה פנדאן, ליים וג'ינסנג (54) ו-Sticky Rice המכיל בקרדי קרטה נגרה, קרם קוקוס, מנגו, פסיפלורה, יוזו ואורז סושי (57).

הקוקטיילים הם חגיגה לעיניים ומוגשים בכוסות ייחודיות, והטעמים היו לא ממש שגרתיים לטועמים הישראלים. בהמשך הגיעו לשולחן Salmon & Asparagus, רול סלמון במרינדה של סויה וג'ינג'ר, פטריות בלמון גראס, אספרגוס ונורי (59) ו-Foie Gras, מדליון כבד אווז צרוב בסוכר פיקנטי, קיווי ועלי חרדל (77).

Foie Gras

Foie Gras צילום: יונתן בן חיים

הרול הוא בעצם שש יחידות עשויות מפרודוקטים טריים, ולמרות הדג הנא, לא כוס התה שלנו, הטעם היה מצוין. המנה השנייה הייתה ממש חגיגה לחך: האורז ומדליון הכבד השתלבו בצור הנהדרת, והקיווי נתן טוויסט מרענן ומפתיע במיוחד. אל תפספסו.

טונה אדומה ואננס טבעוני

בהמשך נתנו למלצרית לבחור בשבילנו את הקוקטיילים, והגיעו לנו לשולחן Sichuan Pepper, מהכיל  וודקה, ריקרד, 5 תבלינים הסינים, מחית אפרסק, מיץ לימון ביטר סצ'ואן ביתי (56) ו-Cocoa, המכיל רום כהה ווויסקי אמריקאי עם קקאו ופלפל אנגלי, שרי הרינג, פרנה ברנקה, אמארו, ביטר קקאו (62). הקוקטייל הראשון היה מתקתק וקל יותר לעיכול, השני היה אלכוהולי מאוד כך שהוא לא מתאים לכל אחד.

Cocoa

Cocoa צילום: יונתן בן חיים

בהתייעצות עם המלצרית האדיבה בחרנו את שני המנות הבאות: Ginseng Roll, מנה טבעונית עם טופו ואננס בקרמל טקילה ופנדאן, קרם מסקרפונה-אריסה טבעוני ונורי (59) ו-Crispy Spicy Tuna, אורז סושי פריך, טונה אדומה, סרירצ'ה, שאלוט, עירית וקרמל ג'ינג'ר (62). המנה הטבעונית הייתה הפתעה, והאננס העניק לה מתיקות שמעט השתלטה. המנה השנייה עם הטונה האדומה היא כל מה שהיינו צריכים: אורז קריספי ודג טונה עם רוטב שמזכיר את ערב השבת של אמא.

Crispy Spicy Tuna

Crispy Spicy Tuna. כל מה שהיינו צריכים | צילום: יונתן בן חיים

מיקום: פרישמן 77, תל אביב
טלפון: 054-7000163
כשרות: בד"צ בית יעקב
שעות פתיחה: א'-ה': 19:00-01:00, מוצ"ש שעה לאחר צאת השבת
שירותים: נקיים