האם מהדורת השבט של לאטמה חוזרת?

צוות לאטמה מתגבש שוב בניסיון לחזור לרשת בגרסה חדשה. אחרי "התרגיל המסריח של רשות השידור" הם מבקשים מכם לממן אותם "הכל תלוי בכם" הם אומרים

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 18/03/14 11:02 טז באדר ב'

האם מהדורת השבט של לאטמה חוזרת?
צילום מסך, צילום: צילום מסך

כשנה לאחר שנסגרו, צוות "מהדורת השבט של לאטמה" מנסים לשוב ולחזור שוב למסך. לאחרונה התגבשו בשנית צוות לאטמה והחליטו לחזור לרשת בגרסה חדשה בשם "גונגה" שתהיה ממומנת על ידי גולשים. "לשמאל יש אינסוף קרנות ומקורות מימון שטיבן ומקורן ידוע, לנו יש רק אתכם. כולנו, מחכים לחזור למסך שלכם עם המון חידושים והוספות מרנינות ומרעננות" הם אומרים.

לאחרונה החלו להפיץ צוות לאטמה סקר אינטרנטי המבקש לדעת האם צופי לאטמה אכן מעוניינים בתוכן שהאתר היה מייצר ויותר מכך האם הגולשים יהיו מוכנים לשלם עליו דרך קבע. "פלטפורמה עצמאית וחופשית, של הפקות וידאו ברמה גבוהה היא עסק יקר מאד, שקיימותו תלויה לחלוטין בהתגייסות הציבור שעד היום היה זכאי לשמוע ולראות אבל לא לדבר" נכתב בסקר "כדי שנמשיך ליצור סאטירה שתציף את האמת ותחזיר למדינה חיוך, אני זקוקים לתמיכה סדירה וקבועה, כי תרומות מ"אחים גדולים" אינן אופציה".

המודל הכלכלי החדש עתיד ככל הנראה לחייב כל גולש המעוניין להיחשף למהדרות של לאטמה בתשלום בהוראת קבע. מי שירכיבו את צוות לאטמה בגרסתו החדשה הם: טל גלעד, רונית אברהמוף-שפירא, נעם יעקבסון, אלחנן אבן-חן, אלי שמעון, מירי עוזיאל, אביב קרסוצקי. "הצוות לשעבר של "מהדורת השבט של לאטמה" התארגן, אחרי שהתאושש מהתרגיל המסריח של רשות השידור, ליירוט הפרויקט ששבר את מונופול שטיפת המוח, ולקח את היוזמה לידיים ביצירת דבר חדש" הם מכריזים.

"לצערי למדנו על בשרינו שצופינו, אפילו המסורים מתפנקים כשזה נוגע להוצאה חודשית קבועה, גם אם היא בת 20 שקל לחודש" אמר השחקן נעם יעקובסון, "תרומה חד פעמית היא בהחלט מוערכת, אך ללא בסיס של תרומה קבועה לא ניתן להרים פרויקט שכזה לטווח ארוך. זה המצב. בסופו של דבר, תצטרכו להחליט אם אתם הולכים על זה או לא.
מקווים שתרימו את הכפפה".