ואתם שבט הרא"ה

למקרה שפספסתם את מופע הדגלנות של חניכי בני עקיבא עם סיום חודש הארגון, הבאנו לפניכם את דבר ההנהלה וכמובן את השם של השבט החדש.

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/07 00:00 כט בחשון התשסח

חברים ובוגרים, ה עמכם,

שבת הארגון מציינת תקופה של מאמץ מרוכז של כולנו בארגון הסניף וגיבושו לקראת שנת פעילות תנועתית פורייה.

השנה עסקנו בחודש הארגון ברצון הגדול של בני עקיבא "להיות תנועה של עם".

להמשיך ולבנות את בני עקיבא כתנועה גדולה, המאחדת ומלכדת חברים רבים ומגוונים. יש לנו "עין טובה", סבלנות ואהבה כדי להתחבר אל כל חלקי עם ישראל. סניפי בני עקיבא פזורים בכל רחבי הארץ ומקיפים אוכלוסיות שונות מתוך אידיאל, מתוך אמון שעם ישראל, עם ה, הינו עם סגולה וכוחות עצומים טמונים בכל חלקיו.. נמשיך להתברך אחד מהשני ולפעול, מתוך ענווה, יחד עם כל חלקי העם הנפלא שלנו. יחדיו נמשיך לצעוד בעז קדימה.

ברכת ה לכל העמלים במלאכת הקודש לפעילים, לפעילות, לבוגרים ולצוותי ההדרכה, לחניכים, להורים, למוסדות הלימוד ולכל הקהילה.

שנים רבות נשא עם ישראל תפילה לשוב אל ארץ ישראל, לצעוד אל עבר ירושלים ולהתאחד יחד סביבה. מכוחה של ירושלים ושאיפות הקודש שלנו, למדנו כי "ירושלים כעיר שחוברה לה יחדיו שעושה כל ישראל חברים". ייחודה של ירושלים הוא בכך שהיא הגורם המאחד של כל עם ישראל ומדינת ישראל. לפני 40 שנה זכינו ל"איחוד ירושלים" ושבנו אל נחלתנו. תפילתנו להיות ראויים להמשך איחוד העם ובניין עירו ומקדשו.

ואתם שבט הרא"ה - "דביר" יקרא לכם.

שמכם מבטא את מקום הקודש הנשגב שממנו שואבת אומתנו את ייחודה, קדושתה ואחדותה.

אתם שבט דביר מצטרפים היום לחבריא ב לפעילות מבורכת של עשייה ויצירה יחד עם רבבות בוגרי התנועה שפועלים ומקדשים שם שמיים בכל תחומי החיים- יחד נזכה להיות תנועה של עם.

מצטרפים אנו היום לקריאתו של דוד המלך בתהילים: " שְׁמַע קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ בְּנָשְׂאִי יָדַי אֶל-דְּבִיר קָדְשֶׁך "

ומצפים בע"ה שנזכה כולנו לשנה הבאה בירושלים הבנויה


בברכת חברים לתורה ועבודה

הרב בני נכטיילר

מזכ"ל