הערכה: השריון למתמודד צעיר בבית היהודי יתבטל בגלל איילת שקד

בשיחה שקיימה מערכת כיפה עם גורם משפטי בכיר במפלגה, מסתמן כי אם איילת שקד תזכה לסך קולות גבוה בפריימריז, היא "תפיל" גם את השריון למתמודד צעיר במקום החמישי, שכן גילה צעיר מ-40

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 13/06/12 14:19 כג בסיון התשעב

הערכה: השריון למתמודד צעיר בבית היהודי יתבטל בגלל איילת שקד
יחצ, צילום: יחצ

איילת שקד טורפת את הקלפים בפריימריז ל"בית היהודי": בשיחה שקיימה מערכת כיפה עם גורם משפטי בכיר ועם חברים בועדת המפקד של המפלגה, מתברר כי אם וכאשר תקבל שקד סך הצבעות גבוה, אשר יציבו אותה בחמשת המקומות הראשונים ברשימת המפלגה, היא "תפיל" לא רק את השריון הקיים במקום הרביעי למועמדת אישה, אלא גם את השריון במקום החמישי למועמד צעיר.

שקד, בת 36, תבטל למעשה לא רק את השריון לאישה במקום הרביעי - אלא גם למועמדים צעירים גברים, שכן המקום החמישי ברשימת המפלגה משוריין לצעירים בני פחות מ-40. כך, באופן חסר תקדים, מועמדותה של שקד צפויה "לטרוף את הקלפים" בפריימריז ולפגוע ישירות במועמדים צעירים המבקשים להתמודד על המקום החמישי, המשוריין להם ברשימה.

המציאות המשפטית המפתיעה עלולה להציב בעיה משמעותית למתמודדים צעירים בשורות המפלגה ובראשם ליוני שטבון, יו"ר תנועת "רעננים" לשעבר וראש "מטה הצעירים" של המפקד, הנחשב לתומך של בנט. עם הצטרפותה של שקד לפריימריז אמר שטבון כי היא "שותפה אמיתית לדרך ציונית ויהודית המוסיפה חיבור מרענן לציבור שאינו דתי. אני בטוח שיחד נוביל את רשימת הבית היהודי למקום משמעותי וגדול יותר".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן