צעירה לפורום תקנה: ראש מועצת גוש עציון הטריד אותי מינית

על פי הפרסום בערוץ 10 הצעירה סירבה לפנות למשטרה, פרל שילם לצעירה מאות אלפי שקלים על מנת שתמשוך את תלונתה מפורום תקנה והתחייב שלא להתמודד על ראשות המועצה בבחירות הבאות

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 14/09/16 21:31 יא באלול התשעו

צעירה לפורום תקנה: ראש מועצת גוש עציון הטריד אותי מינית
יחצ, צילום: יחצ

לפני מספר חודשים פנתה צעירה בת 20 מירושלים לפורום תקנה בטענה כי דוידי פרל, ראש המועצה האזורית גוש עציון, הטריד אותה מינית. הצעירה הדגישה כי לא תפנה למשטרה מחשש שתופר פרטיותה. כך לפי הפרסום בחדשות 10.

חברי פורום תקנה עדכנו את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ופעלו בתיאום איתו לאורך כל התהליך. ראשי הפורום, ביניהם הרב איתן אייזמן והרב יעקב אריאל, זימנו את פרל לפגישה והוא נענה בתחילה בחיוב. לאחר מכן ביטל פרל את הפגישה ומסר לפורום כי הצעירה מוזמנת לפנות למשטרה בנושא.

על פי הפרסום, פורום תקנה החל להפעיל לחץ על פרל באמצעות עירוב רבני גוש עציון ביניהם הרב שלמה ריסקין, הרב גיגי מישיבת הגוש והרבנית מלכה פיוטרקובסקי, כל אלו לא הועילו בהשפעה על פרל. רק לאחר שאחד הרבנים גייס עורך דין עבור המתלוננת, שאמר לפרל כי ידאג לפרסום הפרשה, חתם פרל על הסכם לפיו ישלם למתלוננת מאות אלפי שקלים עבור פיצוי וטיפול פסיכולוגי, בנוסף התחייב פרל שלא להתמודד לתפקיד ראשות המועצה בבחירות הבאות. הצעירה התחייבה למשוך את תלונתה מפורום תקנה.

ההסכם בין פרל למתלוננת נחתם ככל הנראה לפני חודש וחצי. פרל סירב להגיב בעניין.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן